mój pierwszy raz

Użytkownik "Bo(o)t manager" <bo.o.t snipped-for-privacy@WYTNIJTOpoczta.wp.pl> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@autostopem.przez.galaktyke.org...

Wytrzymam. Mam radio KF, nadawać nie muszę, wystarczy, że nastawię odbiornik. I z pewnością jakąś muzyczkę złapię. I ona wtedy sobie pobręczy, a jak nie, to nastawię sobie jakąś obcojęzyczną gadkę w jakimś języku bantu, np. suahili, czy mlaskany, jak np. xhosa; aby coś brzęczało, zawsze można wyłączyć/przełączyć. Anteny wiatr mi jeszcze z balkonu nie zwiał, choć ma

7.3 metra, multiband.
Reply to
ACMM-033

Pan J.F. napisał:

[...]

Przecież 4, 8, 16, 32 i więcej GB wygląda tak samo, więcej miejsca już tam nie ma.

Mnie teraz co innego przyszło do głowy -- jak wykorzystać stare karty SIM. Trochę pamięci w nich jest, czytniki na USB są łatwo dostępne. Ktoś mógłby w ramach realizacji projektów paranoidalnych napisać na przykład moduł do kernela, który udostępni tę pamieć jako typowy diwajs blokowy.

Albo stare karty bankowe, których mam całą kupkę. Jest tam jakiś dostęp do wewnętrznej pamięci? Nie mam pojęcia jak to jest zorganizowane. Ktoś tu wie? Albo chociaż do identyfikacji. Takiej karty chyba nie da się podrobić. A nawet jak już dla banku jest nieważna, to chyba wciąż da się weryfikować co to za jedna. Mylę się?

Dnia Thu, 31 Dec 2015 15:15:13 +0100, Jarosław Sokołowski napisał(a):

Nie wiem - moze dwie strony wykorzystali albo kanapke zrobili ..

Tak czy inaczej - chipy duze, ale nm na bit coraz mniej :-)

Pamieci tam chyba tyle co nic.

Z identyfikacja nie ma problemu, jesli masz telefon i karte z NFC to mozna wiekszosc danych odczytac. Ale czy sie nie da podrobic ... jesli jest jakis klucz w srodku, to bank sie przeciez nie pochwali. Ale moze da sie wgrac wlasny.

Pan J.F. napisał:

250 miejsc w książce adresowej, 25 odebranych SMS -- w sumie by się z tego poskładało kilkanście, może i kilkadziesiąt kB. To już jest spora część dyskietki ośmiocalowej.

No właśnie nie wiem jak to działa. Procesor i pamięć tam pomoć potężne, ale co z nimi można zrobić? Czy jakiś dowcipny terminal płatniczy nie byłby w stanie mi wrzucić do środka napisu "Tu byłem -- Józef Tkaczuk"?

użytkownik J.F. napisał:

Ciekawe jak obeszli naświetlanie w czasie produkcji. Kiedyś pisali - wartością graniczna dla krzemu jest częstotliwość pracy ok. 4GHz.

Jak też: szerokość ścieżek w procesie jest ograniczona długością fali lasera, tj. nie może być mniejsza niż 1/2 czy 1/4 długości fali. Widać jakoś przeskoczyli to ograniczenie.

Reply to
bronek.tallar

Użytkownik snipped-for-privacy@gmail.com napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@googlegroups.com... Jak też: szerokość ścieżek w procesie jest ograniczona długością fali lasera, tj. nie może być mniejsza niż 1/2 czy 1/4 długości fali. Widać jakoś przeskoczyli to ograniczenie.

======

Może po prostu poszli w stronę UV, skracając długiść fali? Oczywiście, oprócz stosowanych również technik, że jakoś tam nakładają fale na siebie i dość mocno zmniejszają szerokość osiąganej tak ścieżki.

Reply to
ACMM-033

Tu jest ładna prezentacja:

Pozdrawiam, GWJ

Reply to
Grzegorz Jablonski

niedługo ruszy mój nowy sajt: dupostrzelcommowimynie.eu zapraszam już teraz!

Reply to
platformowe głupki

W dniu 30-12-15 o 12:48, Paweł Pawłowicz pisze:

Widzę,że idiotów nie brakuje. A wyjedźcie sobie i róbcie za dysydentów,kontestatorów i hanna gronkiewicz waltz co jeszcze. Najlepiej skąd pradziady tj. do związku radzieckiego jak lisienko tamasz. Z nowym godam tałażysze.

Reply to
Dupek Żołędas

W dniu 30-12-15 o 20:16, BaSk pisze:

Nareszcie zdrowe myślenie. Rzadkość wielka. Dodaj do tego tałażyszy ze WSI co to go niema jak izraelskiej broni jądrowej.

Pozdrawiam z Nowym Rokiem.

Reply to
Dupek Żołędas

A ty wypierdalaj w ogólności !

D.Ż.

Reply to
Dupek Żołędas

Problemem? No to zapraszam na seans. :-)

Pozdrawiam, Piotr

Reply to
Piotr Wyderski

W dniu 2015-12-31 o 22:04, Dupek Żołędas pisze:

No ale on się uważa za "obrońcę zasad", czyli pretenduje (zapewne) do tego, aby go uznano za członka elity. No i tu wychodzi jak to przysłowiowe szydło - wychodzi to, o czym napisałem w obszczekiwanym też i przez niego - poście: - z braku elity *rzetelnej* - panują nad nami (j)elita. Biedny ten nasz kraj, niezbyt zasobny materialnie, lecz co gorsza jakoś tak duchem jeszcze mniej bogaty...

Reply to
BaSk

Fajne :) Ale oni bawią się różnymi fajnymi zabawkami. Beze mnie ;(

Pozdrawiam

DD

Reply to
Dariusz Dorochowicz

W dniu 2015-12-30 o 10:42, snipped-for-privacy@gmail.com pisze:

Gdzie siedzi Pan Czesio, który potem wszystko wystawia z Panem Heńkiem na allegro od złotówki :)

L.

Reply to
Luke

[...]

Przedstaw się, tchórzliwe jelito.

Zostaw, wspaniały wątek kalibracyjny do kill fajla się zrobił.

Pozdrawiam, Piotr

Reply to
Piotr Wyderski

RoMan Mandziejewicz pisze: [..]

Burak.

Reply to
AlexY

J.F. pisze tak:

o wilku mowa :)

news:n613v0$1mc$ snipped-for-privacy@node1.news.atman.pl

Reply to
PiteR

Oczywiście, że tak. Bo tu nie jest ideologia ważna, ale to, że debile rządzą. I mają te same pomysły. Tu gdzie pracuje jest dokładnie jak za "komuny", nawet gazetki ścienne. I jak jest audyt, to przede wszystkim gazetkę oglądają!

Reply to
Czarek Grądys