Laminator po raz któryś

Hej!

Ja wiem, że temat pod tytułem termotransfer i laminator był wałkowany N+1 razy, ale nie znalazłem tego czego szukałem. Mianowicie:

  1. Jaki papier ścierny kupić do czyszczenia płytek przed laminowaniem?
  2. Czy płytki dwustronne też da się w ten sposób sensownie robić?
  3. Jaki laminator kupić? W sensie jakiej mocy i jaki polecacie, żeby trzeba było robić jak najmniej przeróbek i żeby wytrzymał PCB?
  4. Czy drukarka HP 6P, którą kupiłem na okoliczność robienia PCB, to dobry wybór? Przy metodzie żelazkowej toner przykleja się średnio i nie wszędzie... Z laminatorem będzie lepiej?

Pozdr.

Reply to
Adam Wysocki