Modul AV w OTVC Helioc TC500

Witam ! Problem jak w temacie ;-). Trafił mi się taki zabytkowy odbiornik z fabrycznym modułem wejścia/wyjścia AV. Wizja na BNC, fonia na gniazdach WM. I tu pojawia się problem - potrzebuję rozpiski tych złącz. Nie wiem, jak podać sygnał fonii z zewnętrznego źródła, ani jak pobrać fonię z OTV i podać ją do zewnętrznego odbiornika sygnału. ciślej - nie wiem, na jakich pinach gniazda DIN jest wejście, a na jakich wyjście fonii. Kiedyś miałem wkładkę do serwisówki TC500 z dokłądnym opisem tego modułu, ale gdzieś mi się zapodziała ;-(. Proszę o pomoc. Pozdrawiam - Krzysztof Kucharski

Reply to
Krzysztof Kucharski

a nie jest to ten sam modul co w TC503? schemat widzialem chyba na elektrodzie... poza tym mam w domu, ale to dopiero po swietach...

Reply to
Greg
Reply to
Krzysztof Kucharski