jak wpiąć się w złącze szpilkowe

Witam. Jest taka płytka z dwurzędowymi złączami szpilkowymi

wciskana w taką płytkę

Chciałbym zrobić modyfikację polegającą na wpięciu się się w niektóre piny tego połączenia (bez lutowania czy jakiejkolwiek modyfikacji oryginału).

Ma ktoś pomysł jak się wpiąć solidnie między takie 2 płytki?

To jest element drukarki 3d. Chce się tam podpiąć z alternatywnymi sterownikami silników krokowych.

Reply to
ww

W dniu 2019-08-26 o 08:37, ww pisze:

Jeżeli gabaryty nie stanowią problemu to po prostu mała płytka z wlutowanymi pinami z jednej strony i gniazdem z drugiej przesunięte o kilka minimetrów w stosunku do siebie, a ścieżkami wyprowadzić na bok wszystkie połączenia.

Reply to
Roman Rogóż

W dniu 2019-08-26 o 09:47, Roman Rogóż pisze:

No niestety ale jednak stanowią lekki problem. Dokładnie o takim rozwiązaniu myślałem. Tylko to dosyć mocno podniesie całość. Gdyby chociaż dało się zrobić jakąś sztuczkę z wpuszczeniem tej oryginalnej płytki głębiej (jakieś takie piny żeńskie przelotowe przez płytkę).

Reply to
ww

W dniu 2019-08-26 o 09:59, ww pisze:

Tylko że kończą się na 34 pinach - trzeba składać a to różnie wychodzi. Mają też trochę inne wersje.

Pozdrawiam

DD

Reply to
Dariusz Dorochowicz

W dniu 2019-08-26 o 10:42, Dariusz Dorochowicz pisze:

Ale jak to się montuje? Bo jeśli to ma 5mm wysokości to nie wiem czy tu będzie jakiś większy zysk. No i jak znam życie to nie będzie łatwo kupić kilku sztuk w rozsądnej cenie.

Reply to
ww

W dniu 2019-08-26 o 12:28, ww pisze:

Jak chcesz. Default to piny po drugiej stronie płytki wchodzą przez otwory w płytce i dopiero w to gniazdo. Daje się złożyć dwie płytki na wysokość plastiku z goldpinach. A jak wyjmiesz plastik to i bliżej. Pytanie czy po drugiej stronie coś nie będzie przeszkadzało.

Czy cena rozsądna - nie wiem. Ale jak masz firmę, szczególnie elektroniczną, to lepiej do nich (Wurtha) zagadać bezpośrednio, może być zupełnie inna. Mają polski oddział - całkiem sprawnie działający. No i zwracam uwagę że są też inne wersje tego złącza.

Pozdrawiam

DD

Reply to
Dariusz Dorochowicz

W dniu 2019-08-26 o 12:45, Dariusz Dorochowicz pisze:

Dzięki. Nie mam niestety firmy ale ogólnie zdjęcia tych złącz podsunęły mi kilka pomysłów. Może coś się uda.

Reply to
ww