Microsoft Intellimouse Explorer 4.0 problem ze stykiem

Witam. Mam myszke jak w tytule , od jakiegos czasu lewy przycisk raz działa a za chwile załapuje dopiero po drugim lub trzecim wciśnięciu co jest bardzo irytujące. Podobno to wada tych myszek ujawniająca się po około roku użytkowania. Myszka ta bardzo mi pasuje i nie potrzebuje ( czytaj nie mam kasy ) wymieniać jej na inną. Słyszałem , że można poprostu wymienić mikrostyk i będzie działała jak nowa. Ale... czy sam w domowych warunkach sobie z tym poradzę? Czy zwykłą lutownicą da się to zorbić? Ile taki mikrostyk może kosztować i gdzie go się kupuje? Pozdrawiam.

Reply to
Norbert

Dnia Sat, 10 Nov 2007 05:11:33 +0100, Norbert napisał(a):

Ja wymieniałem w myszce Logitech Mouseman wheel. Te mikrostyki są znormalizowane i na pewno dobierzesz odpowiedni w sklepie z elektroniką. Koszt ~2pln. Wymiana to 5 minut z lutownicą (dla niewprawnego - przydałby się odsysacz cyny). Ale jest też możliwość że Microsoft zastosował jakiś swój opatentowany wynalazek i wtedy może być problem. To rozstrzygniesz po rozkręceniu myszki. Powodzenia.

Reply to
G.D.
Reply to
Włodzimierz Wojtiuk