Materialy do cynowanie chemicznego

Witam na tej stronce na dole sa opisane sposoby cynowania chemicznego. przyczym 3 sposobu nie polecam chyba ze chcecie wytruc wszystkich w okolicy ;) czwartego i piatego jeszcze nierozszyfrowalem ale ja kiepski jestem w tym jezyku :)

Pozdrawiam Leszek

Reply to
Leszek Rokicki

Jeśli idzie o związki w recepturze to ten z 4 myślę, że będzie:

Co do tego z 5 to się dowiem (mam u kogo, ale nie chcę tej osoby angażować do tłumaczenia całego tekstu)

Reply to
Bielsky

Wszystko mozna kupic w POChu. Tlumaczenia po kolei idac od gory:

  1. SnCl2 - Chlorek cyny (nr kat. 262040111 lub 262040427)
  2. tiomocznik (CS(NH2)2 (nr kat. 834570118 lub 834570424)
  3. kwas siarkowy (nr kat. 575000115)
  4. cyjanek potasu (nr nie podaje bo i tak nie kupicie)
  5. kwas winowy (nr kat. 593370739)
  6. wodorotlenek sodowy (nr kat. 810925112)
  7. mleczan sodowy (nr kat. 564240116 - kwas mlekowy, nie znalazlem mleczanu, ale wystarczy przeliczyc stezenie NaOH i bedzie ok)
  8. siarczan glinowo amonowy (nr kat. 135620115)

Powodzenia. Z wyjatkiem pozycji 1 i 2 podalem nr katalogowe odczynnikow o czystosci czda, mysle, ze nie musza byc tak czyste, ale roznica w cenie jest niewielka.

Reply to
T.M.F.

  1. cyjanek potasu (nr nie podaje bo i tak nie kupicie)-> hmmmm... a ja mam go w pracy...:))))

Zreszta wszystkie pozostale skladniki rowniez cz.d.a .... Pozdrawiam jakby co to sie pobawie ale chyba po swietach juz bo jutro mi sie nie zechce

Robert

Reply to
Robert

I jaki jest wynik pobawienia sie jesli juz do niego doszlo?

Pozdrawiam Leszek

Reply to
Leszek Rokicki

Wynik jest chyba już wystawiony na Alledrogo... 15PLN/litr o ile moja skleroza nie zadziałała ;-)

Leszek Rokicki

no to sie czegos nauczylem :)

Reply to
silvvester

To znaczy? Bo to nie ja wystawiam ani nic wspólnego z tym nie mam...

czegos nauczylem :)

a czy szanowna grupa w wspomoze mnie wlasna wiedza w razie potrzeby jesli podam skladniki i opisze co gdzie jak i za ile kupic zeby se plytki pocynowac ?

Reply to
silvvester

Ja naprawdę nie potrafię zrozumieć, o co chodzi i co próbujesz powiedzieć. Tak, wiem - wystawiałeś na Alledrogo zestaw do cynowania jako pierwszy. Nawet zrobiłem Ci reklamę, zo co obdarowałeś mnie gratisem. Nie pojmuję, dlaczego jakieś zawoalowane żądania kierujesz w moją stronę - powtarzam - nie mam nic wspólnego z tamtą aukcją.

Co do wiedzy - zawsze chętnie dzielę się posiadaną wiedzą i potrzeba naprawdę wyjątkowej sytuacji, żebym odmówił komuś pomocy w tym zakresie.

przepraszam za chaotycznosc moich wypowiedzi przeciez napisalem ze nic do Pana nie mam , o nic mi nie chodzi zapytalem tylko czy jesli wszystko opisze to bedze mogl liczyc na jakakolwiek pomoc ze strony grupowiczow i to wszystko , nic po zatym . dzieki :) jutro w wolnej chwili podrzuce przepis :)

Reply to
silvvester

Nie liczylbym na to podalem tylko 5 sposobow cynowania i nie bylo ani dziekuje ani pocaluj mnie w dupe ;) Fakt podalem przepisy nie sprawdzone oprocz tego Ciebie wszystcy znaja i masz juz wyrobiona renome :)

Jesli kogos urazilem ta dupa to przepraszam poprostu dzis mam zly dzien ;) a scislej wczoraj sie zaczal

Pozdrawiam Leszek

Reply to
Leszek Rokicki

RoMan Mandziejewicz napisał(a):

Zadowoleni z zakupów na Allegro grupowicze robią tutaj dobrą reklamę i powinni mieć zniżki? ;-)

Reply to
badworm

A co w tym złego?

na 1litr : SnCl2 bezw. 8,2g NaOH 22g Glioksal 5,4g NaKC4H4O6 39,5g wyblyczczacz + stabilizator 15gram niestety skladu nie znam bo zakupilem go w firmie bez niego tez dziala ale tylko troche gorzej i sporo wolniej ale efekty sa porownywalne .

Reply to
silvvester

Nie sorry jeszcze sie nie bawilem KCN-em do tej metody..owszem "bawie" sie nim ale do calkiem innych celow..analizy medycznej...a po swietach mam duzo roboty zeby zrobic odwazki potrzebnych skladnikow z listy i wyprobowania calosci ..ale temat mam na uwadze i jak sie bede nudzil w pracy to napewno zrobie probe i rzuce info na grupe.. Mysl ze precyzja doboru wagowego skaldnikow nie jest az tak tragiczna .. moge to zrobic z dokladnoscia do 0.0001g wlaczajac w to ciezary czasteczkowe.:))) Pozdrawiam Wszystkich zainteresowanych.. Robert.

Reply to
Robert

Do czego uzywasz KCN? Robisz odczynniki do oznaczania hemoglobiny? Tak z ciekawosci pytam do czego sie jeszcze KCN uzywa, bo to jedyna analiza, ktora teraz mi przychodzi do glowy w ktorej jet ten odczynnik.

Reply to
T.M.F.

silvvester snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisal nam:

tylko po co samemu, widze ze wystaiwles jeszcze lepsza oferte i tak trzymac :-) 15zl to dobra cena za 1l, dla amtora w sam raz.

Sadzilem ze ktos sie pobawi pozostalymi metotodami :) A KCN wybitnie mnie nie interesuje :)

Pozdrawiam Leszek

Reply to
Leszek Rokicki