Potrzebne materialy na kolosa z elektroniki

Witam Moze ,ktos z Was bedzie mogl pomoc mi odpowiedziec na te pytania, lub podac link do materialow potrzebnych, aby opracowac te pytania.

1) Cechy sygnalow analogowych 2) Cechy sygnalow cyfrowych 3) Propagacja fal radiowych 4) Przetwarzanie sygnalow elektrycznych na obraz i dzwiek 5) Podzial czestotliwosci fal radiowych, kanaly modulacji amplitudowej 6) Rejestracja optyczna i magnetyczna danych.

Jesli chodzi o materialy zamieszczone na wikipedii, to nie mam pewnosci czy calkowicie wyczerpuja temat. Prosze o podpowiedzi , co powinnam zawrzec w odpowiedzi na dane pytanie.

Z gory dziekuje!

Paulina Stefanowicz

Reply to
PS

PS pisze:

Biblioteka wydziałowa

Jeż Jerzy

Reply to
Piotr

Dnia Mon, 28 Jan 2008 21:20:30 +0100, PS napisał(a):

Są gładkie.

Są kanciaste.

Fale sobie lecą. Tam się odbiją, tu się ugną i robimy DX-y.

Na dżwięk - glośnikiem. Na obraz - kineskopem.

Częstotliwość można podzielić żeby się w częstościomierzu zmieściła.

Proponuję kanał 19.

Przypięcie płyty CD magnesem na lodówce.

Kiedyś chciałem te brednie z wikipedii prostować, ale mi przeszło.

Reply to
Krzysiek

Krzysiek pisze:

obecnie kineskop nie jest trendy:) lepiej matryca LCD albo panel plazmowy:D

Reply to
Raven

Duzo zalezy od czestotliwosci probkowania oscyloskopu :-)

Nie mowi sie "kineskop" tylko "matryca LCD" :-)

obudzil sie ziomal :D

Na zimie zapadles w sen zimowy i teraz sie obudziles, sesja wita :-) Okop sie dobrze na ezgzaminie to moze cos sciagniesz. Ale u nas juz Pan prof. mial kamere i rejestrowal cala sale, pozniej latow bylo wylapac tych co sciagali ;))

p.s filmowal z gory.

Reply to
Papkin

na każdy z tematów jest co najmniej jedna solidna książka. To teraz da się zdać kolo na wiedzy z paru stronek wiki? Ja pier....

MAc

Reply to
MAc

obecnie kineskop nie jest trendy:) lepiej matryca LCD albo panel plazmowy:D

tylko DLP

Reply to
PAndy

kazdy ma taki oscyloskop na jaki go stac...

mowi sie DLP albo OLED

Reply to
PAndy

Może tu coś znajdziesz:

Virus_7

Mozna jeszcze drukarka, ploterem, naswietlarkami roznych typow :-)

Krzysiek pisze:

To już będzie rejestracja magnetooptyczna :D

Reply to
PeJot