Cynowanie bezpradowe ... porazka

Witam Powiedzcie mi czy ja cos zbabralem czy ten srodek SENO to taka kicha ?

Plytka jakies 20x6cm , srodek rozpuszczony w 3/4 szklanki ..wlany do kuwety .. plytka kompala sie z 5 godzin, kuweta plywala sobie w akwarium z woda caly czas podgrzewana ..a efekt jest mizerny ... wrecz zerowy papierem 1000 na mokro jednym pociagnieciem mozna zerwac cala warstwe .. plytka wogole ma kolor miedzi tylko blizje bialego niz zoltego.

Swoja droga nie wiem jak sobie ktos wyobraza cynowanie w 150ml plytki formatu kartki zeszytu ..to jzu chyba wogole unreal .....

Zniesmaczony jestem ze poszlo 14 zeta na darmo :/

BTW

Reply to
Robgold

a z kad to masz , seno stoi po ok 50dych a nie 14zl ?

Reply to
nenik

Sat, 4 Feb 2006 20:57:11 +0100 jednostka biologiczna o nazwie "Robgold" snipped-for-privacy@interia.pl wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Zbabrałeś, albo kupiłeś jakąś podróbę.

Źle oczyszczona miedź / środek cynujący do dupy. Wygląda mi jednak na źle oczyszczoną miedź. jej naprawdę nie wystarczy tym papierem 100 przetrzeć byle jak. Ją trzeba wyczyścić _bardzo_ dokładnie.

W ilu ??? Przecież Seno jest na 0,5l ...

A skądżeś to wziął ??? Seno kosztuje ok 50 zł

Acha, nie wiem czy zauważyłeś, ale na opakowaniu jest podana temperatura maksymalna tego roztworu. Przypuszczam zatem że jej przekroczenie niszczy roztwór. Może przegrzałeś ?

Reply to
BLE_Maciek