Lampa błyskowa w aparacie cyfrowym problem

Witam Mam aparacik cyfrowy Firmy tevion model MD40820 W aparacie uległa uszkodzeniu lampa błyskowa. Gdy w menu wlączy sie lampe, pokazuje sie ładowanie, poczym wyskakuje komunikat ze baterie są słabe i kondensator niezostaje naładowany. Zmierzyłem napiecie na kondensatorze do lampy i ładuje sie tylko do 2,5 V. Podejrzewam uszkodenie przetwornicy. Tylko ze niemam schematu i niewiem jak sie za to zabrac, Trafo w przetwornicy bedzie sprawne skoro na kondensatorze jest jakies napiecie? Na co zwrócic uwage?. wieczokiem zrobie zdjęcie płytki z przetwornicą i lampą. pozdrawiam

Reply to
BTmusic

na moj gust to masz zwarcie za przetwornica..dlatego baterie siadaja..

Reply to
greg

Ale baterie siedaja tylko teoretycznie. gdy włącze i wyłacze aparat znów są pełne. Ja to widze tak. jakiś układ mierzy napiecie na kondensatorze i gdy niema na nim odpowiedniej wartości, mysli ze kondensator nemoze byc naładowany przez zbyt słabe baterie. pozdr

Reply to
BTmusic

Na moj gust to padl kondensator blyskowy.Robi zwarcie i baterie siadaja, wystarczy go wymienic,ale to musi byc specjalny do lamp blyskowych. pozdrawiam tom

Reply to
invalid unparseable

Specjalny w jakim sesie? powinien miec odpowiednie napiecie, i pojemnosc. coś jeszcze?

Reply to
BTmusic