ładowanie aku

Witam Mam ładowarkę POWA 1888 i aku AAA 800ma. Te małe paluszki ładuje prądem

50ma, te większe (AA) 150ma Ile czasu mam ładować te małe 800ma, a ile te AA z pojemnością 2300ma I czy to prawda że przed ładowaniem trzeba je całkowicie rozładować. Ładowałem je 10 godz i aparat cyfrowy nie chce funkcjonować. Wszystkie aku są NiMH Pozdro Peter
Reply to
a&B

Użytkownik a&B napisał:

Może to się przyda

ępna
tak w ogóle to najlepiej google.pl i wpisać ładowanie akumulatorów A tak w ogóle to już ci mogę napisać, że nie ładujesz ich do końca wręcz do połowy.

Reply to
AdelA