Kondensator 1400uF, 230V

Poszukuję takiego nietypowego kondensatora (z tel. Panasonica). Gdzie coś takiego mogę nabyć, najlepiej we Wrocławiu?

Google się na mnie wypina (albo nie umiem zadać pytania).

Reply to
radekp

W dniu 09.10.2020 o 21:08, snipped-for-privacy@konto.pl pisze:

Pokaż zdjęcie bo coś mi nie pasuje ładunek. To musiał by być telefon z falownikiem 2kW... Albo pojemność albo napięcie się nie zgadza.

Reply to
Jacek R.

W dniu 09.10.2020 o 21:57, Jacek R. pisze:

Albo ten "tel" to nie telefon

Reply to
Czarek

Fri, 9 Oct 2020 22:03:08 +0200, w <5f80c1fc$0$536$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl>, Czarek snipped-for-privacy@nospampoczta.fm napisał(-a):

Bo to telewizor :)

Reply to
radekp

W dniu 09.10.2020 o 22:35, snipped-for-privacy@konto.pl pisze:

Ale daj jednak fotkę :)

Reply to
LordBluzg®

//w opisie jest napisane, ze to 'piłka'...

Specyfikacja przedmiotu

Typ artykułu: Piłka

//fotka konieczna...!

--

Reply to
Stefania Harper

Fri, 9 Oct 2020 23:59:59 +0200, w <5f80dd62$0$31100$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl>, Stefania Harper snipped-for-privacy@forfiter.net napisał(-a):

Trochę drogi, i przydałby mi się jeszcze w tym roku :)

radekp

snipped-for-privacy@konto.pl wrote on 10.10.2020 12:59:

Zmierz średnicę, maks. wysokość jaka ci się tam zmieści, raster wyprowadzeń. Bez tego ciężko dobrać zamiennik.

|0

Reply to
Zbych

Sat, 10 Oct 2020 13:25:14 +0200, w <5f819a1b$0$17345$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl>, Zbych snipped-for-privacy@onet.pl napisał(-a):

Każdy się powinien zmieścić -- oryginał jest b. gruby, a wysokość ma sporo zapasu. Nie mam dostępu przez weekend.

Reply to
radekp

Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup dyskusyjnych: snipped-for-privacy@4ax.com...

No no ... wychodzi na to, ze jednak są. Jaka to przekątna i jaką moc pobiera ten telewizor ?

Mon, 12 Oct 2020 13:26:58 +0200, w <5f843d83$0$503$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl>, "J.F." <jfox snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał(-a):

42", plazma Panasonika
Reply to
radekp

Sat, 10 Oct 2020 13:25:14 +0200, w <5f819a1b$0$17345$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl>, Zbych snipped-for-privacy@onet.pl napisał(-a):

A taki będzie pasował w zamian?

Kondensator el. 1500uF 250V NIPPON CHEMI-CON SMH

Reply to
radekp

Jeśli to nie podróbka i nie masz czegoś z dłuższym czasem życia, to od biedy ujdzie. Ten model ma żywotność 2000h przy maksymalnej temperaturze a u ciebie widać, że jest blisko radiatora.

Zbych

Mon, 12 Oct 2020 13:42:36 +0200, w <5f84412d$0$17360$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl>, Zbych snipped-for-privacy@onet.pl napisał(-a):

Znalazłem jeszcze:

ż 2000h)

3000h przy chyba wyższej temp.)

Któryś lepszy?

Reply to
radekp

snipped-for-privacy@konto.pl wrote on 12.10.2020 15:15:

Ja bym zaryzykował z tym SamYoungiem. Nie wiem co to za marka, ale wychodzi, że koreańska i dystrybuuje to Ropla w europie, więc chyba nie jest to jakiś noname.

Reply to
Zbych

//i nie wiadomo, czy to pilka do grania, czy do rzniecia...?

Reply to
Stefania Harper

//Nippon-Chemi-Con... som najlepsze...!

Reply to
Stefania Harper

W dniu 2020-10-09 o 22:35, snipped-for-privacy@konto.pl pisze:

Tak się zawiodłem, bo myślałem, że chodziło o teleporter ;)

Reply to
Uzytkownik