zylincdt dla Eclipse 3.1

Witam wszystkich, poszukuję pluginu cdt zylina, takiego który działałby z Eclipse 3.1. Konkretnie interesuje mnie zylincdt i ebmeddedcdt-linux-gtk. Niestety google ani nawet aMule nie pomogło mi w poszukiwaniach, w związku z czym zwracam się do was drodzy grupowicze. Czy ktoś wie skąd można coś takiego ściągnąć? A może ktoś ma u siebie na dysku coś takiego i zechciałby się podzielić?

Reply to
Artur P