Kilka zasilaczy od kompów -> prostownik do aku

Witam

Porozbierałem kilka komputerów, w większości to jakieś 386, pamięć może się przyda do zabawy, wentylatorki, zworki, głośniki też.

Ale z zasilacza zrobiłbym sobie prostownik, tylko napięcie za małe :-( bo

12V

Czy jak połączę je równolegle to prąd pewnie się zwiększy?

Nie chodzi mi też o regulację, tylko aby aku się ładował, może być wolno :-)

Da się?

Do czego jeszcze da się to wykorzystać?

Pozdrawiam

Jacek

Reply to
Agent 0700

Do tych celów konieczna jest modyfikacja zasilacza. Jednak zalecam poznanie zasady pracy zasilacza przed przystąpieniem do modernizacji, pozwoli to na uniknięcie uszkodzeń zasilacza jak i dokonującego modernizacji. Tu masz przykład jak to zrobić

pozdrawiam A..m

:-)

Sorki, za skomplikowane dla mnie :-(

Dzięki i pozdrawiam