Każą mi płacić za prąd

Dostałem smsa z Tauronu, gdzie napisali mi prośbę abym zapłacił za prąd. Zastanawiam się, czy nie odpisać im jakoś oficjalnie, że ja tego prądu od nich wcale nie zużywam, tyle ile wezmę tyle oddaję :]

L.

Reply to
Lisciasty

Mi Energa kazała opłacić fakturę, która już dawno była opłacona - co więcej, to właśnie Energa ściągnęła opłatę z mojego konta, bo mam polecenie zapłaty! Odpisałem dość ostro, co o tym myślę - grzecznie przeprosili i jak dotąd sytuacja się nie powtórzyła.

Reply to
stary grzyb

W dniu 2018-10-25 o 14:24, Lisciasty pisze:

Czasem zdarza mi się podejmować działania podchodzące pod "naprawianie świata", ale logika mówi, że szkoda na to czasu.

Może jest tam ktoś, kto zrozumie o co Ci chodzi, ale czy to Twoje pismo trafi do niego? P.G.

Reply to
Piotr Gałka

W dniu czwartek, 25 października 2018 19:51:04 UTC+2 użytkownik Piotr Gałka napisał:

Oczywiście że to takie podśmiechujki jeno. Zresztą jestem przekonany, że dużo ludzi tam wie że to bzdura, ale piszą tak bo ogół konsumentów kupuje "prąd", więc po co kopać się z koniem ;)

L.

Reply to
Lisciasty

W dniu 2018-10-25 o 14:24, Lisciasty pisze:

Jak nie, jak tak. Wykorzystujesz i odsyłasz wymolestowany. Zapłata jak najbardziej się należy.

Reply to
t-1

Użytkownik "stary grzyb" snipped-for-privacy@onet.pl napisał w wiadomości news:pqsq0u$jt5$ snipped-for-privacy@dont-email.me...

No, przeprosili, nie powtórzyło się... A oddali zajeb...ściągniętą kasę?

Reply to
HF5BS

Nie było potrzeby. Kasę ściągnęli prawidłowo i w terminie, a mimo to wezwali do ponownego opłacenia tej faktury.

Reply to
stary grzyb

W dniu czwartek, 25 października 2018 22:15:00 UTC+2 użytkownik t-1 napisał:

Jak to wymolestowany? Wygrzany, oczyszczony z harmonicznych, prawie jak nowy :>

L.

Reply to
Lisciasty

W dniu 2018-10-26 o 13:27, Lisciasty pisze:

To zrozumiałe, że kocmołucha do domu nie wpuścisz, więc po fakcie wygląda niewątpliwie lepiej. Ale potencjał jednak mu spadł. Miał duży a wyszedł w granicach zera. :>

Reply to
t-1

Dnia Fri, 26 Oct 2018 21:32:48 +0200, t-1 napisał(a):

Cos w tym jest, ale za chwile nastapila zmiana - elektrownia dostarczyla prad na potencjale 0, a Lisciasty odeslal na potencjale ... no tak, ujemnym, znow cos ukradl :-)

W dniu sobota, 27 października 2018 14:36:55 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

Najgorsze że oni tak szarpią tym prądem, raz leci w jedną, raz w drugą, nie mogą się zdecydować :/

L.

Reply to
Lisciasty

Dnia Sat, 27 Oct 2018 05:50:54 -0700 (PDT), Lisciasty napisał(a):

Oni szarpia, ale Tobie to widac nie przeszkadza, zawsze im potencjal zabierasz :-)