Jaka przyszłoś ekranów TV? Pogadajmy na ten temat

Użytkownik "J.F." <jfox snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@4ax.com...

Bo pewnie zwolnili 10% załogi:(:(

ale jednorazowo

już pono, nie tak małe (miska ryżu nie wystarcza:))

Artur(m)

Reply to
Artur(m

Użytkownik "Jax" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:gko1v2$pig$ snipped-for-privacy@nemesis.news.neostrada.pl...

To byla 17 ka SIEMENS NIXDORF z tym, ze co mnie wtedy zdziwiło, to byl "Koreanczyk", juz nie pamietam jaki to model. W kazdym razie byl sprzedawany tez pod innymi nazwami. Kupilem go lekko uzywanego na gieldzie elektronicznej gdzies kolo 1998 roku i wyszedłem na nim jak Zabłocki na mydle. Pewnie to byla jaks "wystawka", ale nie starego rumota? Ktos mu" załatwil" filtr ekranowy czyszczac jakims jakims środkiem chemicznym. Mysle ze ten Siemens pracowal gdzies w biurze i jakas baba (lub chłop) go zaczela czyscic jakims zmywaczem? Przerwała gdy zobaczyla ( lub on zobaczył), ze sie maze filtr na ekranie. i porobily sie zacieki i pewnym miejscu przeswitywal goly ekran. Ja go świadomie doprawilem do konca usuwajac mu ten filtr calkowicie do golego szkła. Co nie bylo wcale trudne, bo złazilo cos w rodzaju pokrycia grafitopodobnego. Poniewaz patrzenie na taki ekran nie bylo ani zdrowe ani przyjemne musialem dokupic dobry filtr, a byl to drugi od góry filtr Polaroida z polaryzatorem kolowym. Tu musze przyznac ze filr byl znakomity i mozna bylo patrze na ekran godzinami bez meczenia wzroku. Suma sumarum za te forse jaka łącznie wydalem mogłbym kupic przywoity nowy monitor ze sklepu. Gdy sie go pozbywalem (calkiem dobrze go sprzedalem choc z duza strata) mial okolo 10 lat. Jak sie porównywalo obraz na monitorze jaki teraz posiadam LCD Belinea to jednak tamten wychodzil gorzej glownie ze wzgledu na nietrzymaniu juz dobrze geometrii obrazu, gorszej poswiacie i takich mdłych kolorkach i konturach z lekkimi przebarwieniami. Byc moze mozna by to nieco skorygowac, ale to by musial robic niezly fachura mysle? W kazdym razie nie byl to jakis "wybitny" monitor do grafiki. Ja nie gram w gry, nie zajmuje sie jaks wyrafinowana grafika ( w Corelu czasami cos porobie). Glownie Internet i praca na kompie wiec w niuanse nie wnikam. Jednak zaleta LCD jet duza oszczednosc miejsca. Zreszta kinekopowych monitorow juz nie ma właściwie.

sofu

Reply to
sofu