Loewe Profi TV 28

Witajcie. Mam problem z TV jak w temacie, a mianowicie - brak dźwięku, po jakichś 10 sekundach kineskop gaśnie - najprawdopodobniej znika wysokie - od czego zacząć? Wymieniłem kondensatory lecz nic to nie dało.

Reply to
faficzek
Greg(G.Kasprowicz

A jaki jest koszt procka do takiego TV i kto się tym zajmie? Nie posiadam programatora, itp.

Reply to
faficzek
Reply to
Greg(G.Kasprowicz

OK sprawdze w takim razie czy na wzmacniaczu jest napięcie i sygnał wejściowy.

Reply to
faficzek