IrDA do telefonu

witam mam takie pytanko: na plycie glownej jest zlacze do IrDY ktore ma 5 pinow

1 - +5V 2 - CIRRX 3 - IRRX 4 - GND 5 - IRTX moje pytanie dotyczy pinu nr 2, a mianowicie czy laczac urzadzenie z plyta glowna moge pominac ten pin ? na dwoch schematach ktore niedawno tutaj zapodalem takze nie bylo ono zrealizowane, a pytam bo wole sie upewnic zanim cos spieprze :-) btw, w ogole do czego sluzy sygnal CIRXX ? za wszelki uwagi z gory dzieki

pozdrawiam

Reply to
Pawel K.
mariusz-bialek

Sunday, July 13, 2003, 10:50:10 PM,Pawel K. nastukał(ła):

PK> witam PK> mam takie pytanko: na plycie glownej jest zlacze do IrDY ktore ma 5 pinow PK> 1 - +5V PK> 2 - CIRRX PK> 3 - IRRX PK> 4 - GND PK> 5 - IRTX PK> moje pytanie dotyczy pinu nr 2, a mianowicie czy laczac urzadzenie z plyta PK> glowna moge pominac ten pin ? Tak PK> na dwoch schematach ktore niedawno tutaj PK> zapodalem takze nie bylo ono zrealizowane, a pytam bo wole sie upewnic zanim PK> cos spieprze :-) PK> btw, w ogole do czego sluzy sygnal CIRXX ? Nie pamietam dokladnie ale chodzilo bodajze o detekcje typu interfejsu IRDA(moge sie mylic) - rzadko sie to wejscie wykorzystuje (w wiekszosci wypadkow ten styk jest n.c. PK> za wszelki uwagi z gory dzieki

> [...]

Reply to
=?Windows-1250?B?o3VrYXN6IEJvbGVzdGE=?=

interesuje cię tylko:

+5v gnd rx tx to wszystko.musi działać