Ile jest wart taki oscyloskop: hp1631d

Witam wszystkich, ostatnio rozglądam się za oscyloskopem, obecny (ST-315A II) już mi trochę niestarcza. Przeglądając oferty i natknąłem się na coś takiego:

jak na moje możliwości jest dosyć drogi, ale cena by była jakoś do przełknięcia. Jednak nie wiem czy takie coś jest warte zakupu, może lepiej w podobnej/niższej cenie poszukać jakiegoś analogowego? Oscyloskopu najczęściej potrzebuję przy uruchamianiu układów cyfrowych (mikroprocesorowych). Oscyloskop byłby używany w "warunkach raczej hobbistycznych".

Pozdrawiam Maksymilian Dutka

Ps. Może możecie polecić coś innego. Nieprzekraczalna cena to 1500zł.

Reply to
Maksymilian Dutka

Maksymilian Dutka napisał(a):

Ja powiem tylko tyle, ze ta firma sprowadza starocie z eBay i sprzedaje

2..3 x drozej. Byla juz o tym tutaj mowa - ze pewnie kalibracja, i te inne rzeczy ktore opisuje, sprowadza sie do przycisniecia guzika w panelu oscyloskopu. Kupuje za grosze, odkurza i sprzedaje. Sam sie kiedys wycofalem z aukcji na Allegro, bo ten czlowiek chcial sprzedac analizator za 1225 zlotych, a taki sam znalazlem na eBay-u za 200$. Mam nadzieje, ze to bylo troche na temat.

Pozdrawiam, Mariusz

Reply to
marcom

marcom napisał(a):

(...)

Niestety sprowadzenie z USA takiego sprzętu trochę by kosztowało a i ryzyko znacznie większe. Ja bym sie zastanawiał czy lepiej kupić coś u kogoś w Polsce za 1225zł, mieć 3 miesięczną gwarancję, i w razie czego można pojechać na miejsce. Niż dać 200$+przesyłka+cło i niemieć w.w. zalet.

Jak najbardziej ;)

Pozdrawiam MD

Reply to
Maksymilian Dutka