Holfi

Kolejny audioholski wynalazek - wystarczy opanować termotransfer i już można pstrykać takie płytki:

Adam Dybkowski
Włodzimierz Wojtiuk

Pan Adam Dybkowski napisał:

Za 70 złotych? Nie wierzę żeby za siedem dych mi poprawiło głębię sceny dźwiękowej. To musi być jakieś oszustwo.

Reply to
Jarosław Sokołowski

Włodzimierz Wojtiuk pisze:

Nie szprecham. To ferryt?

Reply to
Adam Dybkowski

Raczej magnetyzer do kabli - protony prostuje.

Włodzimierz Wojtiuk
Reply to
Włodzimierz Wojtiuk

Witam

Włodzimierz Wojtiuk napisał(a) :

No tak, plakietka po lewej nie daje nam jednak złudzeń - "Aurum Cantus". Po polsku "Złoty Kanciarz" :-D

Reply to
Zbynek Ltd.

MaW napisał(a) :

Czy powiedzenie, żeby sprzedawca wsadził se te płytki w d... będzie w takim wypadku na miejscu? ;-)

Reply to
Zbynek Ltd.

Jarosław Sokołowski pisze:

Bo płytka to dopiero początek - potrzebujesz jeszcze "certyfikatu oryginalności" za 1500. Kpiny że nie działa też nie są na miejscu - w końcu on nigdzie nie napisał czyje kolumny będą lepiej grały:) Sprzeda kilkaset sztuk i kupi SOBIE jakieś porządne... Pozdrawiam Grg

Reply to
grg12

Dnia Wed, 21 Jan 2009 10:54:10 +0100, Zbynek Ltd. napisał(a):

ROTFL!

Reply to
badworm

Włodzimierz Wojtiuk pisze:

BTW: Skąd się bierze nowe lampy przy roku produkcji 1955? Tyle czasu leżały nieruszane w magazynie? :-o

Adam Dybkowski

tygryseek pisze:

O, nowa domena dla dobrze znanej stronki?

Reply to
Adam Dybkowski

Pan Adam Dybkowski napisał:

Tak, sporo takich rzeczy zostało zmagazynowanych, a teraz co i rusz ktoś robi odkrycie archeologiczne. Trafiłem kiedyś na informację o olbrzymim znalezisku lamp na Bałkanach, odkrytych po rozpadzie nieboszczki Jugosławii. Nawet mnie się trafiały odkrycia pokładów nowej elektroniki w ilościach półhurtowych z podobnego okresu.

Reply to
Jarosław Sokołowski

KILu snipped-for-privacy@wp.pl napisał(a):

Przed kilkunastu laty pewien znajomy Importer-Dystrybutor Sprzętu Super-Hi- Endowego przysłał mi klienta z kompletem wtyków sieciowych Schuko, żeńskich IEC i kablem sieciowym instalacyjnym z trzema sztywnymi drutami po 2.5mm2 . Zlecono mi wykonanie z tego przewodów zasilających do lampowego wzmacniacza, tunera, odtwarzacza kompaktowego i innych klocków. Druty z wielkim trudem udało mi się wepchnąć do IEC, bluźniłem sobie pod nosem i może coś "chlapnąłem" przy kliencie na temat celowości tej roboty, bo straciłem zlecenia od Pana Dystrybutora. Wmak

Reply to
Wmak

Ja kiedys dostałem zlecenie na skopiowanie tej płytki Holfi, ale jak popatrzyłem na toto z bliska to celowość roboty zniechęciła mnie znacząco... Ale miałem w rękach jeszcze jedno urządzenie z kategorii voodoo, mianowicie stabilizator pola elektromagnetycznego (taka czarna sztabka) i toto już wywołuje jakieś skutki, np resetuje komputer gdy się zbliża/oddala od dysku twardego. Niestety nierozbieralne. KK

Reply to
KK