zasilacz atx czy moge tak?

usterka w moim zasilaczu polega na niestabilnym napieciu 5V sby czy moge dorobic te nam piecie np z transformatorka + 7805???

Reply to
Adam Brzostek

np.:

tylko dobry, ale i cichy (to nie moja aukcja), sam już kupiłem takie

3 i jestem zadowolony.

pozdrawiam

majek

Reply to
Marek Wodzinski

Witajcie

W liście datowanym 16 stycznia 2006 (11:03:41) można przeczytać:

Czyli działa tak jak powinno :-)) Przeczytaj na obudowie zasilacza jaką wydajność (ile Amper) ma na 5V i porównaj z mozliwościami tego co Ty zrobiłeś - wydajność prądowa transformatora i 7805.

Reply to
Teos

tylko fortron (FSP).

In the darkest hour on Mon, 16 Jan 2006 14:06:04 +0100, Krzysiek. <> screamed:

Mam nadzieję że to żart...

Reply to
Artur M. Piwko

In the darkest hour on Tue, 17 Jan 2006 12:59:06 +0100, nuclear snipped-for-privacy@pocztaSYF.onet.pl> screamed:

Nie tylko głośność pracującego zasilacza się liczy, ale to już NTG <:

Reply to
Artur M. Piwko

Nie che brac udzialu, a tym bardziej zapoczatkowywac flame, ale IMHO najistotniejsze jest to jak sie zachowa w sytuacji awaryjnej. Pod tym wzgledem moge polecic chiefteca. Znam kilka, ktore sie zepsulo (w tym jeden po paru sekundach pracy), ale nigdy nie pociagalo to awarii reszty kompa. Mojego chiefteca 420W zwieralem, uzywam go przy okazji jako zrodlo +5V do budowanych ukladow, przy okazji rozne rzeczy sie zdarzaly, ale nigdy nie puscil mi z dymem kompa. Modecom, ktorego kiedys mialem wstarczylo na pare sekund pozbawic chlodzenia i zakonczyl swoj zywot. Kiedys byla prosta recepta, zeby sprawdzic czy zasilacz jest dobry - popatrzec na wage. Jesli ciezki jak diabli znaczy, ze ok, jak lekki to zlom. I mysle, ze nadal cos w tym jest.

Reply to
T.M.F.

In the darkest hour on Tue, 17 Jan 2006 16:47:52 +0100, PeKlesyk snipped-for-privacy@interia.pl screamed:

Po pierwsze inni mogą to potraktować jako flame, po drugie właściwszą grupą byłaby pl.comp.pecet (której archiwum pod tym kątem polecam przeczytać, tak na dobry początek ;).

Reply to
Artur M. Piwko

In the darkest hour on Tue, 17 Jan 2006 22:08:30 +0100, PeKlesyk snipped-for-privacy@interia.pl screamed:

  1. Tylko jedna linia dla 12V.
  2. Trochę mało molexów.
  3. ATX 20 zamiast 20/24 pin.
  4. Za 54zł nie kupi się zasilacza z dobrymi komponentami. (:

Artur

ps. mówiąc 'b' powiedziałem też 'eot' <:

Reply to
Artur M. Piwko

Uzytkownik "T.M.F." snipped-for-privacy@nospam.mp.pl> napisal w wiadomosci news: snipped-for-privacy@hermes.wizzard...

ten modem 2 wentylatorami ?

odlacz wentylatory to zobaczysz efekty wizualno akustyczne :)

Reply to
MuNiO