Hmm, prosta cyfrówka... I problem z wyłączaniem...

Witam Wszystkich. Mam następujący problem... Otóż posiadam jakąś starą cyfrowke, taka reklamówka w sumie. Ma to 2Mpix, ale zdjęcia z mojej komórki są lepsze :D Aparat ma uszkodzony LCD, jednak chciałem go wykorzystać jako kamerka pokazująca co dzieje się za oknem... Aparat ma oczywiście wyjście TV, oczywiście działa, ale jest problem.... :( Aparat się wyłącza sam po 4 minutach, a nie ma tam opcji pozwalającej skrócić lub wydłużyć ten czas :( Czy ktoś przerabiał coś podobnego? Jak zmusić aparat aby się nie wyłączał? Raczej od strony programowej, to nie będize proste, bo Bóg jeden wie co tam siedzi w środku, jakaś elektronika OEM i marna matryca CCD z plastikową optyką :) Myślałem o układzie zwierającym np co 2 minuty jeden z przycisków, wtedy aparat się nie wyłączy... Pytanie tylko brzmi co by było najlepsze? Na czym zrobić taki układ? Myślę, że nie jest potrzebny przekaźnik...

Reply to
Maciek C

Użytkownik "Maciek C"

A na stałe zwarcie któregoś z przycisków?

Robert

Reply to
Robert Wańkowski

przerabiał coś

Pamietam, ze w czasach gdy jako licznikow z wyswietlaczem uzywalo sie układow kalkulatorowych, takie problemy omijalo sie przez zwarcie na stale jakiegos klawisza i rozwieranie go tylko na moment potrzebny do wykonania niezbednych dzialan. Sprawdz, czy wcisniecie na stale ktoregos z dostepnych przyciskow nie zalatwi sprawy. TG