Głośniki o różnej impedancji w onkyo?

Czy jest ktoś kto ma podłączone jednocześnie głośniki 4 i 8 ohm do onkyo? interesuje mnie czy będzie to razem grało. dzieki

Reply to
Tomek

Tomek snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał(a):

Może sprecyzujesz pytanie? Firma Onkyo wyprodukowała pewno conajmniej tysiąc różnych urządzeń, do których podłącza się głośniki. Wmak

Reply to
Wmak

Użytkownik "Tomek" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...

będzie grało

Reply to
SP9LWH

Amplituner ds595, z przodu B&W 603 8ohm, z tyłu i w środku też 8ohm. Chcę podłączyć 2 dodatkowe głośniki do innego pomieszczenia (multiroom) ale te mają 4ohm. Pytanie - czy to wszystko będczie razem grało czy albo A (5 głośników 8ohm) albo B (2 głośniki 4ohm) dzięki

Reply to
Tomek

dzięki - to odpowiedz na najważniejsze pyt. mam z głowy - a czy będzie grało razem czy tylko osobno (4 i 8) pzdr,

Reply to
Tomek

Użytkownik "Tomek" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...

zarówno razem jak i osobno Połączysz wszystkie , będą razem. Nie będziesz miał szansy osobno regulować ich głośności.

Reply to
SP9LWH

Odpowiedź na Twoje pytanie powinna być zawarta w instrukcji obsługi.

Tutaj:

piszą, że wzmacniacz ma elektroniczne ograniczniki prądu więc powinien pracować przy Twojej kombinacji głośników. Z głośnością jednak bym nie przesadzał i kontrolował temperaturę obudowy. Wmak

Reply to
Wmak