Gdzie w necie znajdę jakieś info na temat ...

... współpracy zaprogramowanych pamięci eprom z wyświetlaczem ?

Cholernie mi to jest potrzebne i nigdzie znaleźć nie mogę :(. Tym razem nawet google nie pomogło ...

Z góry dzięki

-------- ja

Reply to
smash

Użytkownik "[smash]" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:c15eq7$4tj$ snipped-for-privacy@news.onet.pl

No więc... bierze się eproma, bierze wyświetlacz, wkłada razem do beczki, nalewa elektrolitu i zostawia na tydzień, żeby nawiązały współpracę... BP, MSPANC

Na poważnie... Od czasu kiedy grupowa wróżka wyleciała z roboty, nie ma nikogo kto byłby w stanie ją zastąpić. Czy mógłbyś zatem wyrazić się nieco jaśniej?

Reply to
Marek Dzwonnik

Użytkownik "Marek Dzwonnik" snipped-for-privacy@message.pl napisał w wiadomości news:4036740d$ snipped-for-privacy@news.home.net.pl...

Jaśniej się za bardzo nie da , bo sam jestem ciemny w tej kwestii. Dali mi referat "Współpraca zaprogramowanych pamięci eprom z wyświetlaczem" i rób co chcesz , bo nigdzie nic znaleźć nie mogę :(

Reply to
smash

No to moze zapytaj sie co ma w tym byc, bo to generalnie ma sie jak gruszki do wierzby ..

Osoba podaj±ca siê za: [smash] przyczyni³a siê do uszczuplenia moich skromnych zasobów dyskowych ;-) wraz z kolejn± wiadomo¶ci± wys³an±

2004-02-21 12:21:

Jedyne, co przychodzi mi do g³owy, to projekt najprostszego sterownika wy¶wietlacza z HD44780 z EdW. Tam w³a¶nie kostka EPROM zawiera³a wcze¶niej zdefiniowane napisy do wy¶wietlania. By³ te¿ listing programu na PC generuj±cego wsad do tej pamiêci.

--
Pozdrawiam   Bad Worm  badworm{m-a-³-p-a}post[K_R_O_P_K_A]pl
http://www.gusnet.prv.pl (nieczynne do odwolania) GG# 2400455

cześć chyba sie posikam. a ten ktoś co zadawał ci ten referat zna sie na tym. bo po tak postawionym temacie widać że nie, więc napisz byle co i już .

Reply to
Marek

On Behalf Of Marek

Ten, co zadaje, wiedział co zadaje. ten co ma napisać - odebrał jedynie 1/3 ostatnie zdania.

Wiem, bo mam córkę, prychodzącą do mnie z problemami. Bardzo często, dopiero po 0,5h rozmowie, _siłą_ wyciągam, to co powiedział profesor. W 99% wypadków ostateczne wnioski nie miały nic wspólnego z pierwszym pytaniem córki. :-(

A moja odpowiedź ma się dokładnie tak samo jak EPROM do LCD. ;-)

pzdr Artur

Reply to
ziel