Gdzie w Eaglu wejście DB25

Mam Eagla wersje 4.09 i potrzebuje znaleźć tam wejście LPT DB25 którego w bibliotekach znaleźć nie mogę- są tylko jakieś zastępczaki a nie wiem z których skorzystać. Chodzi mi o dokładne ustawienie tego na płytce żebym nie musiał kombinować z otworkami. Czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć z którego zastępczaka skorzystać? ewentualnie podesłać bibliotekę na maila. z góry dzięki.

Reply to
MatriX

Użytkownik "MatriX" snipped-for-privacy@op.pl napisał w wiadomości news:bmtu71$em5$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

Witam Eagle ma takie złącze w bibliotece con-subd

Reply to
Grzegorz Kurczyk