!!!PILNE!!! potrzebuje pomocy w rozwązaniu zadania z elektotechniki

Zależy mi bardzo na sposobie rozwiązania zadania z układów trójfazowych. Układ zasilany jest ze źródeł napięcia połączonych w gwiazde , odbiornik symetryczny też gwiazda jednak w układ włączony jest opornik przed odbiornikiem między 1 a trzecią faze

z góry dziekuje (p.s. jest to zadanie które muszę rozwiązać by zdać elektrotechnike, a nigdzie nie mogę takiego typu zadań znaleźć)

Reply to
Artur Twardy

Rozwiąż to metodą potencjałów węzłowych.

Paweł

Artur Twardy napisał(a):

Może lepiej, abyś tej elektrotechniki nie zdał? Chciałbyś aby operował Cię lekarz, który tak samo zdawał i zaliczał jak ty?

Reply to
Filip Ozimek

przecież Artur nie chce rozwiązania tylko wskazówki - znaczyt chce się nauczyć :-)

MAc

Reply to
MAc

rozwiąż. Hint: najprościej rozwiążesz stosując zamianę gwiazda->trójkąt. Inaczej można też rozwiązać korzystając z praw Kirchoffa. Spróbuj rozwiązać sam.

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

Ja już zrobiłem metodą potencjałów ale okazuje sie że źle Mógł byś mi pomóc?

Reply to
Artur Twardy

Użytkownik "MAc" <mac snipped-for-privacy@tosiewytnie.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:du1vl1$14c$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

Nie żartujcie sobie, bo dla mnie to poważna sprawa

Reply to
Artur Twardy

Użytkownik "Filip Ozimek" snipped-for-privacy@mielonka.polbox.pl> napisał w wiadomości news:du1v8r$6l5$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

A na kim myślisz lekarz się uczy?

Reply to
Artur Twardy

Artur Twardy napisał(a):

Na pl.sci.fizyka jest taki zwyczaj, że najpierw pokazujesz co zrobiłeś a później możesz liczyć na ew. pomoc w rozwiązaniu zadania. Myślę, że na p.m.e. też można wprowadzić taki zwyczaj. :-)

Reply to
Filip Ozimek

Powiedz gdzie dają takie proste zadania na zaliczenie ?

A teraz poważnie: Przestań szukać identycznego zadania, a zacznij się rozdlądać za metodą rozwiązania zadania czyli za wzorami i przekształceniem gwiazda-trójkąt.

Reply to
Piotr Chmiel

Użytkownik "Artur Twardy" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:du1s4k$nfe$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

Czy nzprawdę tak ciężko uzyskać tu pomoc?

Reply to
Artur Twardy

Artur Twardy napisał(a):

Na zwłokach lub na ochotnikach (np. stomatolodzy pod opieką lekarza). Dzięki właśnie takiemu "elektrykowi" spaliły mi się komputery za kilkanaście tysięcy złotych bo przez trzy miesiące nie potrafił znaleźć upalonego kabla.

Reply to
Filip Ozimek

Ty nie chcesz pomocy, Ty chcesz nas wykorzystać!

Reply to
Piotr Chmiel

Tue, 28 Feb 2006 18:15:06 +0100 jednostka biologiczna o nazwie "Artur Twardy" snipped-for-privacy@wp.pl wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Jeżeli liczysz że ktoś odwali za ciebie całą robotę, a ty po prostu weźmiesz to i przedstawisz jako swoją pracę to na pewno będzie ciężko, a precyzyjniej mówiąc to nikt tego po prostu nie zrobi, nie licz na to.

Reply to
BLE_Maciek

Tue, 28 Feb 2006 18:33:17 +0100 jednostka biologiczna o nazwie "Artur Twardy" snipped-for-privacy@wp.pl wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

To się przeliczysz. Bierz książkę do podstaw elektrotechniki, poczytaj o obliczeniach na liczbach zespolonych, o przekształceniach gwiazda- tójkąt, o wykresach wektorowych i już.

Reply to
BLE_Maciek

czy naprawdę tak ciężko zauważyć, że pomoc uzyskałeś?

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

Ja już to zadanie rozwiązałem i okazuje się że źle, a nie mogę popełnić już takiego błędu ,wiec licze na to że ktoś zrobi to za mnie.

Reply to
Artur Twardy

Artur Twardy napisał(a):

To podaj tutaj swoje rozwiązanie i nie licz na to, że ktoś odwali robotę za Ciebie.

Reply to
Virus_7

może przedstawisz twoje błędne rozwiązanie?

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

Tue, 28 Feb 2006 18:11:40 +0100 jednostka biologiczna o nazwie Piotr Chmiel snipped-for-privacy@topaz.zsel.lublin.pl> wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Kiedyś w technikum jeden gościu uczył się na pamięć rozwiązań zadań z fizyki, bo wiedział że nauczyciel daje na klasówce zadania z ksiązki :-)

Reply to
BLE_Maciek