Dylemat (gdzie kupić, a jeśli nigdzie to co w

Mam takie pytanie. Gdzie mogę dostać w Poznaniu w miarę normalnych cenach, od ręki układy PCA9532 i PCF8575? Tego pierwszego nie mogę nigdzie(*) znaleźć, a ten drugi mogę mi sprowadzić, ale cena za 1 szt. (a tyle _narazie_(**) potrzebuję) to ok. 25zł... :/ A potrzebuję je, ponieważ muszę mieć możliwość sterowania 92 optoriakami (do tego 6xPCA) oraz kilkudziesięcioma innymi peryferiami (do tego 8xPCF) Jeżeli w Poznaniu nigdzie tych układów nie dostanę to mam 2 wyjścia:

  1. Zamówić wysyłkowo. Ale znalazłem tylko PCF (PCA nigdzie w znanych mi miejscach nie mają). Ale jeżeli zamówię tylko te PCF to będę potrzebował ich 14 sztuk. A problem w tym ze można ich do jednej szyny I2C podłączyć tylko 8szt. Można to jakoś ominąć?
  2. Zrezygnować z tych układów i poszukać innego rozwiązania. Tylko jakiego? Potrzebuję ok. 200 wejść/wyjść z uC. Nawet jeżeli wezmę największe AVR (bo tylko one wchodzą w grę) to potrzebował bym ich
4szt.... I do tego opracować komunikację między nimi :/ Ma ktoś jakiś pomysł co z takim fantem zrobić? Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi :)

Legenda: (*) - nigdzie w Poznaniu, czyli mam na myśli zagłębie elektroniczne Łąkowa/Kwiatowa... W okolicach Gembary nie byłem a na Chwaliszewie jak przeglądałem ich ofertę na www to nie mają. (**) - narazie potrzebuję tylko po jednej sztuce każdego, bo muszę opanować ich obsługę i dopiero wtedy gdy będę miał 100% pewność że wszystko zadziała pozyskać środki na zakup wszystkich pozostałych.

Reply to
Mateusz Majchrzycki

Użytkownik "Mateusz Majchrzycki" snipped-for-privacy@spam.spam napisał w wiadomości news:Xns9566D0A213C6BXNSMateoM@192.168.0.1

Co to będzie?