gdzie Tr 3faz 400hz

w Przemyslu jest taki zaklad nazywa sie Fanina i oni robia na zamowienie rozne dziwne trafa nawet pojedyncze sztuki tyle nie wiem czy maja doswiadczenia z 400Hz. Najlepiej zadzwonic i zapytac osobiscie:

Maciek

Nie wiem czy dobrze pamietam ale wojsko kiedys uzywalo 400Hz (pewnie dalej uzywa) wiec moze poszukaj w tych kregach?

Reply to
Maciek

Indel ?

Nie - są granice opłacalności.

A propos

macie schemat falownika, a raczej wstep do projektu, ale 36V to moze wytrzyma ..

Sinusoidalny - PWM w epromie .