Gdzie kupię skrzynkę metalową

=_NextPart_000_006D_01C3D3A9.9F5AAF00 Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2" Content-Transfer-Encoding: quoted-printable

Gdzie kupi=EA skrzynk=EA metalow=B1 30x20cm do zamontowania automatyki przy maszynie ? W miar=EA tanio - do 200z=B3=20

Leszek Wieczorek

Reply to
Leszek Wieczoerk

polecam sklep "elesta" przy starym rynku w luboniu - vis a vis ul. żabikowskiej. mają duży wybór i niedrogo.

Użytkownik "Leszek Wieczoerk" snipped-for-privacy@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:btc07c$g83$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl... Gdzie kupię skrzynkę metalową 30x20cm do zamontowania automatyki przy maszynie ? W miarę tanio - do 200zł

Leszek Wieczorek

Reply to
Xavier

A ja hurtownie elektroinstalacyjna Polimet na ul. Cieszynskiej, przy Inkubatorze Przedsiebiorczosci, duzy wybor od reki :-)

__ Pzd, Irek.N. ps. problem moze byc tylko z cena, sarelowskie (moim zdaniem b.dobre) sa chyba troszeczke drozsze :-(

Reply to
Ireneusz Niemczyk

W artykule snipped-for-privacy@powszukaj.w.archiwum> Ireneusz Niemczyk napisal(a):

A ja El-Centrum (mają stronę, trzeba w google wrzucić).

Nie, chyba taki mały to koło 200PLN z płytą montażową będzie.

Marcin Stanisz

Reply to
Marcin Stanisz

:-)

Kiedy ja za małą płaciłem ze 300 a za ogromną 400, czyli ceny nie skaczą tak mocno, za bardzo małą pewnie i tak >200 będą chcieli. Oczywiście z montażową.

__ Pzd, Irek.N.

Reply to
Ireneusz Niemczyk

za 150 to mogę ci zrobić taką skrzynke nawet z nierdzewki.

Reply to
DarStar

On Behalf Of Leszek Wieczoerk

  1. Pisz zwykłym teksem bo mi robaczki wyłażą ;-)
  2. Na ulicy Elbląskiej 17 jest hurtownia.

pzdr Artur

Reply to
ziel

Nierdzewka nie musi być, cena atrakcyjna, ale ja potrzebuję najlepiej z drzwiczkami zamykanymi i szybka w drzwiczkach by się przydała, no i jakaś kratka wentylacyjna też, bo tam będzie falownik. W tej cenie się zmieścisz ?

Leszek Wieczorek

Reply to
Leszek Wieczoerk

:-))))) Ale jakie miasto ?????????????? i nazwa hurtowni

Leszek Wieczorek

Reply to
Leszek Wieczoerk

On Behalf Of Leszek Wieczoerk

Miasto - DC Hurtownia - ALFA-ELEKTRO

Na poważnie, w każdej hurtowni elektrycznej są skrzynki o różnych wymiarach. Cena około 50zł.

pzdr Artur

Reply to
ziel

Metalowe? ;-)

__ Pzd, Irek.N.

Reply to
Ireneusz Niemczyk

Metalowe tez.

A w hurtowni sieci komputerowych sa szafeczki ladniejsze, ale wybor rozmiarow mniejszy i ceny troche wieksze :-(

Też da się zrobić.

Reply to
DarStar

konkrety na priv

Reply to
DarStar

W artykule snipped-for-privacy@4ax.com J.F napisal(a):

Nie musi być ładna, byle była odporna na pracownika ;-)

Marcin Stanisz

Reply to
Marcin Stanisz