gdzie kupic SRAM 32K 5V 10ns?

SJ napisał(a):

Witam, udało mi się znaleźć coś takiego: SR614008HSA10J - 5V 512k x8 10ns SOJ36 Myślę że jak się trochę bardziej poszpera to znajdzie się taka 32k z tej rodziny albo wstawić większą kość jeżeli jeszcze druk nie jest gotowy. Pozdrawiam Blasiutek

Reply to
blasiutek

poszukaj na

trafilem tam na SR611016HSA10J tyle ze ma organizacje 64Kx16 ale 10ns

Reply to
MariuszC

"SJ" napisal:

A jaka szybkosc zegara? 120MHz czy 60MHz? Pytam bo w swojej zabawce zalozylem zegar 44MHz - mialem nadzieje ze uda mi sie zapisac jedna probke na cykl - niestety mialem przeklamania i musialem zredukowac do probka/2 cykle (problem z wygaszeniem CE pamieci na czas zmiany adresu). Jesli znasz jakis sprytny sposob obejscia tego bylbym wdziczny za info. GRG

Reply to
Gregor

"SJ" napisal:

Tzn. impulsujesz linie WE podczas skanowania z max szybkosci? Ja probowalem trzymac na stale w L (licznik adresowy w MAX7032 10ns, pamieci ISSI61C256 - linie adresowe staralem sie zrobic zblizonej dlugosci) i mialem jakies 20% przeklaman (zapisy pod falszywym adresem). Myslalem nawet zeby je zmapowac i korygowac w software ale nie byly troche inne przy kazdym skanie.

Szkoda by bylo... Swoja droga widze ze zamierzasz duzo "szyc" na plytce - ja sie zdecydowalem na upchniecie praktycznie wszystkiego w cpld - uproscilo to troche plytke i dalo mozliwosc wygodnego "debugowania" - np. mozliwosc przeprogramowania multiplexera ADC/status na zrudlo danych testowych, czy zastapienia bitow strumienia danych ADC przez stan trigera bardzo uprzyjemnia zycie :) GRG

Reply to
Gregor