FTP

W dniu 08.02.2024 o 09:15, J.F pisze:

No właśnie, jak ileś lat temu wprowadzano IPv6, to miała być możliwość używania znaków diakrytycznych w nazwach. Jakoś się nie stosuje. www.łódź.pl

Ale... www.poznań.pl działa, tylko nie wiem czy się wstydzą i przekierowuje na poznan.pl.

Robert

Reply to
Robert Wańkowski

Taa, tylko potem wpisz jakis chinski adres, koreanski, rosyjski, a chocby i niemiecki czy francuski.

J.F

in <news:uq26mt$lii$1$Robert snipped-for-privacy@news.chmurka.net>

user Robert Wańkowski pisze tak:

powinni za to obcinać rękę

Reply to
PiteR

W dniu 10.02.2024 o 16:38, PiteR pisze:

Z ogonki czy ich brak? Nie se będą obie wersje.

Robert

Reply to
Robert Wańkowski

in <news:uq85lq$lii$8$Robert snipped-for-privacy@news.chmurka.net>

user Robert Wańkowski pisze tak:

za ogonki

a dwie to tak

Reply to
PiteR

W dniu 10.02.2024 o 16:49, PiteR pisze:

https://żółw.pl

Hehehe

Reply to
LordBluzg®🇵🇱

Włącz w windows obsługę starej wersji protokołu smb1.0 dodajesz to przez dodaj/usuń funkcje windows

Reply to
sirapacz

W dniu 14.02.2024 o 19:40, sirapacz pisze:

Już tu to mi poradzili. Włączyłem, ale nadal nie widać w otoczeniu sieciowym.

Robert

Reply to
Robert Wańkowski