FREESAT - da się? Elektroda ŚCIEMNIA?

Popularny portal elektroniczny wyrokuje że ABSOLUTNIE NIC Z TEGO:

Czy to prawda?

Ponieważ gdzie indziej:

ą ZUPEŁNIE co innego!

Więc KOMU wierzyć?

Reply to
Oje-Ejo

Am 05.11.2014 um 15:56 schrieb Oje-Ejo:

Jak sobie popatrzyłem na internecie (jest coś takiego!) to artykuł na elektrodzie ściemnia, bo freesat nadaje z innych satelitów niż astra 1n. Resztę musisz sobie sam poszukać.

Waldek

Reply to
Waldemar

W dniu 2014-11-05 15:56, Oje-Ejo pisze:

Zależy o które programy chodzi. Wymieniony w drugim linku zestaw (nie wiem, czy dokładnie wszystkie, bo od dwóch lat nie chciało mi się ponownie przeskanować satelitów) odbieram bez problemu w Radomiu na antenie 90cm, w dodatku na sporym zezie. Niestety dużo ciekawszych programów przeniosło się na Astrę 1N i w tym przypadku racja jest po stronie elektrody, chcociaż czasem ktoś się chwali, że na 120cm coś tam odbiera na zachodzie Polski, ktoś inny pisze, że w głębi kraju na 200cm coś tam złapał, ale generalnie kiepsko :)

Reply to
ajt

Więc zestaw programów spod linku:

nadal aktualny?

Jakie programy przeniosły się a jakie nadal tkwią z ofercie Freesat?

Reply to
Oje-Ejo

W dniu 2014-11-05 17:47, Oje-Ejo pisze:

Zobacz tutaj: Astra 2E (do niedawna programy były na 1N, na 2E jest jeszcze gorzej) i

2F poza zasięgiem, reszta bezproblemowo.
Reply to
ajt

W dniu 2014-11-05 17:55, ajt pisze:

Link zniknął :)

ajt

Ale czeoś nie rozumiem, weźmy satelitę Astra 2E, posiada atrakcyjne kanały:

jego "zasięg" wygląda też nieźle:
dla "Europe Ku beam" mapka pokazuje,
dla Polski powinna wystarczyć antena 75

Ale jak z

ć które kanały to "Europe Ku beam"?

Reply to
Oje-Ejo

OK, już wiem, pierwszy wiersz każdej z pod-tabelki zawiera info: Orbital position,Satellite - Frequency,Polarisation - Transponder - Beam

W wypadku Astra2E więc odkodwane ciekawe programy należą do "UK Ku Spot beam" niestety...

A bez problemu mozna odbierać z Eutelsat 28A gdzie niemal całość to wiązka "Fixed",

a także z Astry 2A gdyby nie fakt że jedyne niekodowane tam kanały to

Viva UK Sky News

i niewiadomoco:

Community Channel Pick TV +1 Forces TV

oraz niby muzyczne:

The Box Kiss TV (UK) Kerrang Smash Hits

Reply to
Oje-Ejo

W dniu 2014-11-05 20:10, Oje-Ejo pisze:

Oj ty się strasznie nudzić musisz, ja mam w 3 du..y kanałów i żadnej chęci oglądania, co włączę to nie ma co oglądać.

Reply to
janusz_k

Własnie! Więc tym bardziej nie wiem po co wykupować pakiety nc+ - bo się mi naprzykrzają telefonami?

Reply to
Oje-Ejo