Firma Gamma

Użytkownik Marcin E. Hamerla napisał:

Gdybyś nie miał wyboru to byś nie mógł wybierać, tylko byś sie dostosował, swoje ceny i działkę dla dilera też.

Juz pomijam tutaj lawinowe narastanie podatku od czesci, ktory

Ja kupuję z nie więcej niż 1-2 ogniwami posrednimi a często od producenta, i nie widzę powodu żebym miał kupować inaczej niż przez 1 pośrednika. Teraz masz zasady ogólne a ceny rosną lawinowo przy kazdej kolejnej osobie w łańcuszku.

Reply to
A.Grodecki

Użytkownik Michal Baszynski napisał:

Niejedna firma padła, gdy poszła na wojnę z cenami. Ich sprawa. Ja kupię tańszą, i nie interesuje mnie że jutro mój sprzedawca będzie żarł piach.

Reply to
A.Grodecki

Użytkownik J.F. napisał:

Z pewnością. I to raczej ten goość jest chory (na głowę) na nie sytuacja.

Czy jeśli zjem batona w sklepie przy kasie, to oznacza że sklep jest barem szybkiej obsługi??? Jeśli za złożenie nie bieżesz pieniędzy, to nie ma podstaw aby skarbowy mógł Ci naskoczyć.

Gdyby były jedyne, byłyby dobre. Jeszcze raz - nie mówię, że ryczałt (podatek liniowy bez odpisów) jest optymalny przy obecnym prawie. Moim zdaniem wszystko jest do sprucia. A to że to zrobić należy, najlepszym dowodem sa ustawiczne próby poprawiania tego bajzlu z milionem opcji, który panuje, i szuka ie kasy dla budżetu.

Reply to
A.Grodecki

Ale przecinanie możliwości odliczenia VATu na poziomie niższym niż konsument sprzeciwia się zasadzie podatku VAT.

Ano właśnie. I pieniądze wyjeżdżają zamiast pracować tutaj.

Użytkownik J.F. napisał:

Jesli coś jest powiedzmy produkcji niemieckiej, byłoby dziwne gdyby było tańsze w Polsce. A że z wieloma rzeczami tak jest, to tylko dowód na to że systemy podatkowe UE sa chore.

Reply to
A.Grodecki

Jeszcze gorzej - wtedy mamy darowizne :-) A znajac 'inteligentnych inaczej' urzednikow z UKS, to se sam dospiewaj ciag dalszy, niestety...

Reply to
jerry1111

Użytkownik jerry1111 napisał:

Eeee, przesadzasz. Miewasz gości? Po kolacji spisują oświadczenia, ile ciastek zjedli i herbaty wypili? ;)

Póki co jeszcze mi skarbowy nic skutecznie nie zrobił, czego i innym życzę :)

Reply to
A.Grodecki