ICD2

Użytkownik Sylwester Łazar napisał:

To dlatego, że w ICD1 miałeś możliwość wyboru co do ściągania zawartości rejestrów. W ICD2 rejestry sterujące sprzetem są ściągane zawsze, co sprawia, że pozornie działa on wolniej. Choć mi kiedys udało się odpalić ICD2 z potworną predkością. Prawdopodobnie jakiś błąd w programie spowodował, że przestał ściągać wszystkie SFR-y. Ale nie udało mi się tego powtórzyć. Przy obecnych wersjach środowiska i procesorów ICD1 jest już bezużytecznym złomem...

Reply to
A.Grodecki

Ja słyszałem że z usb jest około 1,3 raza szybszy więc to nie jest znowu powalająca różnica. W sumie nie trzeba debugować non stop w icd2, mozna to robic kiedy na prawde nie wiadomo dlaczego cos nie dziala.

Bardzo ciekawe to ale nie prawdziwe. To powiedz gdzie i za ile mozesz kupić ICD2 z USB

Reply to
szlovak

ADAM napisał(a):

weź schemat w wersji 1.1 z tej stronki, bez żadnej przetwornicy dodatkowej. Ja zrobiłem i działa, sprawdzane jak na razie na 10f200 i

12f508. Zamiast MCP41010 jest opornik u mnie. Mam płytkę do odsprzedania, jakbyć chciał to na priv.
Reply to
szlovak

On Tue, 07 Jun 2005 15:15:31 +0200, "A.Grodecki" <ag.usun snipped-for-privacy@modeltronik.com wrote: [.....]

Pewnie dlatego, że sprzedaja rdzenie "teroidalne" oraz lampy do wzmacniaczy "Heiend". :-) Z drugiej strony, w ubiegłą niedzielę musiałem udać się na Wolumen bo ani w TME, ani w Mariteksie ani w Semiconductors Bank nie udało mi się kupić elektrolitów 10000u/50V w kubkach o średnicy 30mm.

Regards, /J.D.

Reply to
Jan Dubiec

Użytkownik Jan Dubiec napisał:

Nie tylko... Ale chciałem zapelować do osób zajmującychj się elektroniką zawodowo. Szanujcie siebie, swoja pracę i jej efekty. Sprzedawanie się za pół darmo albo za darmo nie prowadzi do niczego. W ten sposób nigdy nie podskoczycie zagranicznej konkurencji do pięt. Schodzenie z ceną do poziomu kosztów cieszy wyłącznie klientów. I to do czasu, bo w efekcie wszyscy biednieją. Nie da się w Polsce produkując mnieć cen chińskich!

Reply to
A.Grodecki