LWIP + PPP

witam, czy ktokolwiek mial szczescie to implementowac na mikrokontrolerze? Wlasciwie to planuje zwiazek FreeRTOS+LWIP+PPP. Pytanie brzmi: czy dostarczane tam PPP dziala poprawnie?

pzdr. JU

Reply to
Janusz U.

Janusz U. napisał(a):

BTW: Obejrzyj źródła Nut/OS

- tam masz darmową implementację całego stosu TCP/IP, PPP i jeszcze kilka innych protokołów.

Reply to
Adam Dybkowski

witam

a czy ktos mial doswiadczenia z implementacja tego badz LWIP / uIP itp? chodzi mi zwlaszcza o wrazenia pracy z tymi "gotowcami".

pzdr. JU

Reply to
Janusz U.

Janusz U. napisał(a):

Używałem Nut/OS. Serwer www podany jako przykładowa aplikacja chodzi na Atmedze 128 bardzo ładnie. Mam płytkę Ethernut 1.3.

Reply to
Adam Dybkowski

a jak z polaczeniami PPP? bo to jest dosyc krytyczne, chodzi mi mianowicie o transmisje CSD/GPRS... Czy PAP jest wystarczajace do tego celu? Z tego co slyszalem to tak, ale nie testowalem wymogow CHAP.

pozdr. JU

Reply to
Janusz U.

i zapomnialem dodac: target to ARM7 AT91S....

Reply to
Janusz U.