freesample z firmy Allegro

witam

czy ma ktos doswiadczenia z darmowymi probkami od roznych firm??? konkretnie interesuje mnie firma Allegro

maja kilka fajnych ukladow do silnikow krokowych i niby mozna dostac probki, ale jak to jest w Polsce??? czy beda jakies trudnosci, oplaty, clo??? zna ktos odpowiedz? :) za wszelki odzew bede wdzieczny

pozdrawiam

Reply to
skaluzka

Ciekawy temat wątku, już myślałem że chodzi o sample z Allegro (bo chodzi). :)

Reply to
Adam Dybkowski

Kilka miesiecy temu zamowilem sample termometrow cyfrowych DS1820 od Maxima i ku mojemu zaskoczeniu przyslali mi dwie sztuki wraz z materialamy reklamowo-szkoleniowymi. Zadnych oplat celno-pocztowych oczywiscie nie bylo.

Pozdrawiam BK