elektronika do motocyklu

chciałem zrobić załącznik do świateł migania, w motorze dla znajomego. Jakie moce mają takie lampy, bo słyszałem, że koleś mu miał zrobić i spaliły się elementy półprzewodnikowe załączające?

Aha no i jak włącza się kierunek to miga jedno światło, czy się pali na stałe ;) ? No i z jakim czasem to miga....?

Reply to
Jesus

Mocne? Normalne. 20W na żarówę to norma.

Widziałeś kiedyś motocykl? Albo choć samochód? (nie licząc fiatów 126p, bo w nich to dzine rzeczy z elektryką się działy)

Reply to
Andrzej Lawa

Andrzej Lawa napisał(a):

No cóż, ale ja nie zwracam uwagi na szczegóły ;)

Reply to
Jesus

90

RoMan Mandziejewicz napisał(a):

czyli częstotliwość załączania i włączania wynosi 1.5Hz a okres palenia się żarówki 1/3 sekundy? ;)

| .66 s | ___ ___ |wł |wył_|

Reply to
Jesus