Chciałem dobrze

Dla pewnego narwanego konstruktora (nie sadze by do biblioteki na czytanie klasyki [panaW.] dał sie namówic), chciałem poszukać stronki www sensownej jak mi sie wydawalo a dotyczacej zagadnień budowy kolumn ... Niestety jak to bywa link wcieło, trafic nie mogę... Ale co za niespodzianka "audiofilska" na sobotę wieczór;

Włodek

Reply to
Włodzimierz Wojtiuk

Np. tu:

była moim pierwszym źródłem informacji, po polsku też coś było, ale wcięło, na szybko znalazłem to:
).

Aż się boję otwierać ;)

Pzdr. Marcin Stanisz

Reply to
Marcin Stanisz

Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:f0dpvn$3v8$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

Dzięki, kapitalny link :))) Posłucham sobie dzisiaj wieczorem różowego szumu (rozmarzyłem się :) Kolumny chyba mam dostatecznie wygrzane.

Reply to
kyrzi

Boże jeśli to czytasz to dlaczego nie grzmisz ? Pzdr

Reply to
henry1

Cooo, wygrzewanie kabli, żeby się do toru audio ułożyły sie nie podoba? ;-)

Jarek P.

Ależ bardzo mnie się podoba .Uważam że powinno się to robić za pomoca generatora na pasmo akustyczne z wyjściem mocy. Można je wygrzewać w całym paśmie akustycznym lub tylko dla wybranych częstotliwości.O dobrze przeprowadzonym wygrzewaniu kabli świadczy lekko spływająca izolacja. Przy wygrzewaniu niskimi częstotliwościami sople spływające z kabla są duże a przy wysokich są malutkie ale jest ich bardzo dużo. Dobrze byłoby wygrzewać je w stanie rozwieszonym . Najlepiej w otoczce z gazów szlachetnych w celu zapobieżenia utlenianiu się miedzi. :-))))) Pzdr

Reply to
henry1

Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" snipped-for-privacy@wp.pl napisał :

:)

Reply to
ARO

Też byś wierzył gdybyś wydawał tyle kasy..........jakoś to sobie trzeba usprawiedliwić i przekonać innych do swojego.......jakby to nazwać coby nikogo nie urazić..........hobby............ Ale za to fajnie się czyta.........

Reply to
Roman