Potrzebny PNP - FMMT551,albo odpowiednik

Witam,

Za Czorta nie mogę namierzyć tego tranzystora w PL. Nawet w ELFIE tego nie mają. Owszem, mają.., ale tylko komplementarny FMMT494. PCB pod prototym mam gotowe, więc nie chcę robić "rewolucji" na płytce. Zamieników też nie udaje mi się wygooglać. Obudowa: SOT-23. Pdf:

Potrzebuję na prototypienie 10 szt. Jak macie jakiś namiar na zakup w PL, to proszę o pomoc. Jeżeli ktoś z grupowiczów posiada i mu zbywa, chętnie odkupię

10 szt. pod prototyp. Jak zadziała, to później będę się martwił co dalej pod produkcję.

MH

Reply to
MH

BC856?

RoMan Mandziejewicz snipped-for-privacy@pik-net.pl napisał(a):

==========

Niestety nie !!

BC856 - Ic=100mA FMMT551 - Ic=1A

Nie mniej, dzięki za zainteresowanie tematem.

Pozdrawiam ,

MH

Reply to
MH

Ale po co te wrzaski?

Tylko teoretycznie. Podaj zastosowanie.

FMMT718 w TME ZXTP25020DFLTA w TME Pozdrawiam Piotr

Reply to
PP