Duuuze PCB...

Witam,

Potrzebuje dosc konkretnej plytki (laminatu) o wymiarach ok. 100 cm x 10 cm i 150 cm na 10 cm. Bedzie na tym duzo LEDow, ale ze wzgledu na zastosowanie musi to-to byc w jednym kawalku.

Czy ktos robi takie wielkie laminaty? I czy ktos jest w stanie wykonac na tym obwod drukowany? Moze macie jakies namiary? Ile moze to kosztowac? Docelowo bede potrzebowal ok. 500 - 1000 szt.

m.

Reply to
Martin Lukasik

okolo 100cm to ma chyba produkcyjny arkusz, moze nawet 150.

Potem sie go tnie na mniejsze kawalki :-)

A to moze byc pewien problem. Klisze to drukarze uzywaja chyba nawet wieksze ?

sądząc po tym co chcesz zbudować to nie wiem dlaczego ma być to na jednej płytce

Reply to
szlovak
Reply to
Martin Lukasik

Kiedys chcialem. Ale jak przeliczylem ile kosztuje tyle tysiecy LED-ow, to mi przeszlo ;-)

m.

Reply to
Martin Lukasik
Martin Lukasik
Reply to
Martin Lukasik
Reply to
Martin Lukasik

Nie ważne. Pod względem trwałości takie urządzenie będzie kiepskie. Pracująca płytka to jest nic dobrego.

TP.

Reply to
Tomasz Piasecki
Reply to
Martin Lukasik

Głupi klient.

Z drugiej strony klient, któremu Twoje dzieło rozsypie się po miesiącu, drugi raz do Ciebie nie przyjdzie.

TP.

Reply to
Tomasz Piasecki
Reply to