Dlaczego sie resetuje??

Wysyłając taki oto zestaw znaków dnia 04-07-05 21:04 SP9LWH nakarmił(a) stado głodnych newsserwerów:

Przepraszam, nie zauważyłem linka. A wszelkie moje wypowiedzi wyglądające jak tamta czyli jednozdaniowy opis, temat i link do google to wycinki z mini-FAQ. Jak będzie czas(a taką mam cichą nadzieję) to do końca wakacji powstanie pierwsza wersja oficjalna.

Reply to
badworm

Polecam pstrykacz do zapalania gazu (kuchenka gazowa). Bardzo dobry tester - o ile zetknie sie metalowa obudowe (elektroda iskrowa) z ...napisze ogolnie - badanym ukladem :-)

__ Pzd, Irek.N. ps. komorki, pstrykajace lutownice....to nie dziala ;-)

Reply to
Ireneusz Niemczyk