czym nawiercac?

IMHO prościej, ale nie każdy wie, gdzie jest ta opcja w programie :)

TP.

Reply to
Tomasz Piasecki

30 lat temu to rysowałem płytke na kartce, przyklejałem kartkę do płytki i ostrzem cyrkla punktowałem płytkę. Potem rapidograf z lakierem spirytusowym i najpierw punkty lutownicze a potem ścieżki.

Ale to było 30 lat temu. Teraz nie ma tego problemu - jak sobie narysuję (ja akurat w Corelu - taki zboczeniec jestem) tak mam. I rysuję pady z dziurkami.

A nie mogłeś autoroutera napisać ? :-)

Reply to
Zbych

Jak to zobaczylem to przypomnialy mi sie dawne czasy - tylko w moim przypadku to byly ODRA, algol i tasma perforowana. Zdarzalo sie czasami ze perforator sie zacinal i jakiejs dziurki nie przebil, jak wydruk kodu wygladal w porzadku to trzeba bylo "czytac" tasme...

Tomek

Reply to
Tom

Witam, No właśnie miałem napisać posta z takim pytaniem. Gdzie w Protelu 99 jest taka opcja?

pozdrawiam

Reply to
Bodzio

Lepiej ale głośniej - a ja płytki po nocach robiłem ;-)

A, bo z kontekstu wyleciało przy cięciu cytatów...

Tomasz Piasecki napisał(a):

Że też na to wsześniej nie wpadłem :-( Wrrr... Dzięki wielkie za ten pomysł z otworem w padzie o średnicy równej średnicy planowanego otworu w płytce - masz wirtualne piwo :-)

Reply to
badworm

pisztu napisał(a):

Zastanów się czy nie lepiej kupić osobne futerka do Dremela czy uchwyt uniwersalny. Wybrałem to pierwsze rozwiązanie ponieważ w razie, gdy jakieś futerko się zużyje to wymieniam tylko to jedno a nie cały zestaw(4 sztuki). A cena uniwersalnego uchwytu do Dremela jest prawie taka sama jak cena zestawu. Uchwyty i futerka powinieneś bez problemu kupić w każdym większym markecie budowlanym: Castorama, Obi, Praktiker, Leroy Merlin. Masz trzy opcje zakupu: zestaw 4 uchwytów plus nakrętka zaciskająca na uchwyt, 4 uchwyty kupowane każdy osobno i uchwyt uniwersalny.

Reply to
badworm

Ja w to cos nie bardzo wierze. Czasem po prostu nie da sie wszystkich sciezek przeprowadzic .. przynajmniej tak mi sie wydaje :-)

Mniejszej srednicy.

Nie widzę zalet takiego rozwiązania, widzę wady.

TP.

Reply to
Tomasz Piasecki

A to czy da się poprowadzić można sprawdzić na grafach jeszcze przed rozpoczęciem routingu.

Reply to
Zbych