Czy to skraca żywotność lasera?

Mój znajomy prawie zawsze odsłuchuje płyt od początku do końca. Twierdzi, że przeskakiwanie z utworu na utwór w trakcie odtwarzania oraz rozpoczynanie odtwarzania "od środka" przyspiesza zużycie lasera. Czy to jest prawda?

Reply to
Gmork

dawno, dawno temu, Thu, 12 Feb 2004 20:47:19 +0100, Gmork napisał(a):

sądzę, że prędzej mechaniki.

Reply to
kakrysa

Podjezewam ze jedyne co mu sie pozniej zepsuje dzieki takim zabiegom to pilot do tego urzadzenia - nie ruszany, to sie nie psuje.

Laser w wierzy swieci caly czas - w mojej w kazdym razie nie gasnie przy zmianie sciezki.

A na pewno wszystko sie bardziej zuzywa podczas sluchania przez 4 minuty kawalka ktorego nie lubi, niz jak by go przeskoczyl :)

Reply to
Tomasz Pyra

Użytkownik "Gmork" snipped-for-privacy@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:c0gla2$d8v$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

rozpoczynanie

a skąd! :-))))

Jarek P.

Użytkownik "Gmork" snipped-for-privacy@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:c0gla2$d8v$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

To jeden z tych co sadzi, ze jak sie biega to buty sie szybciej zuzywaja niz jak sie chodzi i dlatego woli sie spoznic na autobus (malo elektroniczne wytlumaczenie). BTW lasera, pamietajcie: asystent dwa razy kalibrowal laser, raz lewym okiem, drugi raz prawym ;) Pozdrawiam

Reply to
TomaszB

Użytkownik "TomaszB" snipped-for-privacy@gazeta.pl napisał:

eee... to nie bylo tak... "Panie Majster! Skracam, skracam i ciagle za krotkie..." ;-)

Reply to
Psychik

a skąd ta pewność ;)) No nie wiem przy gwałtownym przeskakiwaniu po ścierzkach fotony moga się np. wymieszać i się w laserze bałagan robi ;)))) a jednak przy płynnym odtwarzaniu tak nie trzęsie i fotony zostają na swoich miejscach ;)))). Kurde może nobla za taką teorie dostanę :), choć znajomy Gmorka pewnie już wpadł na ten pomysł i to On dostanie :(.

Pozdrawiam Darek

Reply to
Predator

Wnioskując z pytania o inteligencji twojego znajomego możesz mu odpowiedzieć:

  1. Tak, ale tylko przy muzyce disco-polo...
  2. Stwierdzono, że najmniej się zużywa laser w wieży odłączonej od prądu...
  3. E.Presley żyje ...

:-)

B.P.

Reply to