Co to za typ śruby i czy da się dokupić bi

Takie coś mam do odkręcenia:

Owszem, mogę próbowac rozwiercać ale to jest wkręt w plastik i prędzej gwint zerwie albo cos urwie.

Dla niekliklających: łeb z trzema nacięciami na krawędziach.

Potrzebuje nazwę tego typu śruby i/lub nadzieje że to jest odkręcalne jakimś magicznym bitem

Reply to
Sebastian Biały

Może to to?

*
* * *

*Robert*

Reply to
Robert Wańkowski

Wydaje mi się ze widziałem śruby z trzeba *dziurkami*, ale u mnie to sa trzy nacięcia z brzegów. Na pierwszy rzut oka to nie to. Widuje te śruby w róznych urzadzeniach podpinanych do sieci i czas sprawdzić jak z tym walczyć.

Reply to
Sebastian Biały

To chyba bardziej.

Robert

Reply to
Robert Wańkowski

zeszlifuj z leksza, weź zrób blaszkę z otworem trochę mniejszym niż łebek i przylutuj się. potem odkręć,wyrzuć wkręc nidagipsa

ToMas

Reply to
ToMasz

I to wszystko w otworze o średnicy 0.5cm i głebokości 3mm zrobionym z tworzywa kiedy śruba z aluminium :D

Reply to
Sebastian Biały

Bardzo blisko. Ale wydaje mi się że szerokość nacięć jest jednak inna. U mnie jak by krzywo przywalił przecinakiem.

Dzieki w kazdym razie to już jakiś namiar.

Reply to
Sebastian Biały

Aż dziw bierze, że nie wymyślono jeszcze uniwersalnego bita. :-) Na tej zasadzie jak ten szablon, tylko 3D.

Robert

Reply to
Robert Wańkowski

Robert Wańkowski pisze:

Ależ wymyślono

czy będzie coś w pasującym rozmiarze.

Reply to
AlexY

Jeśli śruba nie jest zapieczona może da się odkręcić Poxiliną. Najpierw trzeba porządnie odtłuścić rozpuszczalnikiem łeb śruby (benzyna nie psuje plastiku), następnie nałożyć krótki kawałek cienkościennej metalowej lub sztywnej plastikowej rurki (np. Teflon) i napchać tą rurkę Poxiliną. Od drugiej strony wetkać śrubokręt i poczekać parę godzin. Poxilina jest zadziwiająco wytrzymała :-)

P.P.

Reply to
Paweł Pawłowicz [kropka] pl

Nie dluzej niz 5 minut zajelo by mi zrobienie w jednym egzemplarzu koncowki potrzebnej do odkrecenia.

Reply to
Zenek Kapelinder

Słusznie i co z tego? Ja pytam o to jakie narzędzie użyć bo pojawiają się coraz częsciej. Śruby dawno odkręcone śrubokretem spanner (pasuje akuratnie rozstawem miedzy dwa wcięcia) ale tylko dlatego że było miejsce aby go wsadzić. W innych urządzeniach są głebiej i niekoniecznie się tam dostanę. Szukam narzędzia, nie hackingu.

Reply to
Sebastian Biały

Tu profesjonalny hacking. :-)

Robert

Reply to
Robert Wańkowski

Piękne

:-)

Włodek

To je zrób. Kogutek słusznie napisał, w czasie poświęconym na tą dyskusję i poszukiwanie sklepu spokojnie zrobiłbyś narzędzie. Użyteczne, nie jednorazowe.

P.P.

Reply to
Paweł Pawłowicz [kropka] pl