Czy da się ? Atmel

Czy da sie zgrać program z zaprogramowanego już procesorka ? Czy trzeba znaćjakieśtajne hasełko nadane przez programistę ?

Pozdrawiam

Szlufik

Reply to
Szlufik

Szlufik napisał(a):

Jeśli nie jest zablokowany lockbitami, to się da.

Reply to
Filip Ozimek

A o co tu chodzi ?

Da się to jakoś obejść ?

Szlufik

Reply to
Szlufik

Szlufik napisał(a):

O lockbity.

Jeśli by się dało, to zabezpieczenie byłoby nieskuteczne. A jeśli byłoby nieskuteczne to nie byłoby sensu go robić. Ale skoro zabezpieczenie istnieje, to wniosek nasuwa się sam.

Reply to
Filip Ozimek

In the darkest hour on Sun, 26 Mar 2006 20:35:17 +0200, Szlufik snipped-for-privacy@op.pl screamed:

Generalnie możesz założyć, że nie da.

Reply to
Artur M. Piwko

Domyślnie włąsnie tak przyjąłem :)

Reply to
Szlufik

Witam

Możesz jeszcze poszukać "firmy" która zajmuje się piractwem sprzętowo-programowym. Za kilka-naście-dziesiąt k$ odczytają Ci tego procka.

Reply to
ZbychJ

Dziękuje za radę :) Ale jestem osob, która szanuje czyjąś prace.

Pytałem tylko z ciekawości lub raczej braku wiedzy na ten temat.

Pozdrawiam Szlufik

Reply to
Szlufik