cmos na mobo

Mam problem z trzymaniem ustawien biosu w cmosie na kolejnej plycie. Na poprzedniej mialem to samo co bylo przyczyna jej zmiany, kiedy dzisiaj nowka rypsnela tym komunikatem myslalem, ze mnie szlak trafi ;d Czy przyczyna moze byc zasilacz ? Co moze powodowac takie zachowanie ?

Przemysław Mańkowski się wziął i wyklepał:

Z reguły to bakteria, ale może być i zasilacz w jakijś dziwnej sytuacji. Ale ja bym powiedział że to UFO

Reply to
scx

dziwne jest to, ze podobne sytuacje zdarzaja sie tylko na zasilaczach tracera .....