Problem z programatorem na WINXP

ewentualnie programik UserPort-szukaj na stronach gsm

Reply to
-Marcin-D-

Napisałbyś o jaki programator i jaki soft chodzi. Będzie znacznie łatwiej.

(Mi wszystkie programatory działają w XP)

Reply to
Willy

sword

Reply to
Adam Jurkiewicz

Skoro jzu mowa o Xp to i ja moze wrzuce swoje 3 grosze. Mam nastepujacy problem: Karta Frame-Grabber firmy Arco z Krakowa dziala w ten sposob, ze system jej wprost nie widzi (NIE plug & Play). Ona siedzi sobie na sztywno pod adresem

320 HEX. Karta dziala dopiero po uruchomieniu programu ktory inicjuje, przechwytuje obraz itd przy uzyciu instrukcji dostarczonych przez producenta Dla zainteresowanych:
ale wszystko dzialalo pieknie w ten sposob pod Win98. Pod Xp nie dosc ze chce instalowac karte jak zwykle urzadzenie (do ktorego steronikow strikte sie nie dostarcza) to jeszcze nie widzi jej pod tym adresem. Adres nie wolny. Jest to dla mnie duzy problem bo nie mam jak na razie obrazu z kamery w swoim programie;( Ktos ma jakies sugestie? Jakie koledzy poleciliby inne karty do ktorych stosunkowo prosto we wlasnym programie (Builder C++)moglbym dostac obraz z kamery do dalszej obrobki? Na razie mam karte GrabeeX na USB2.0. Czy to dobry wybor? Moze ktos z kolegow zna blizej standard TWAIN i ma jakies materialy? Z gory dziekuje chociazby za wsparcie moralne;) POZD. Zmija
Reply to
zmija

ze

Hm ciezka sprawa, wlascwie pytanie na inna grupe ale ja bym zrobil tak: upewnil sie ze w biosie pc mam wylaczony ten obszar z PNP, jesli potrzebuje przerwania to oczywiscie tez wlascwie bym to skonfigurowal itd. jesli masz program pod dos to zainstalowalbym emulator dos. Poza tym mozna sprobowac z instalacja VMWARE i Win98 w VMWARE.

Reply to
PAndy