Aukcja sondy 16KV

Tak a propo dyskusji o porażeniach mam aukcję (nie moją) gdzie debil bo trudno to nazwać inaczej pisze że sprzedaje sondę do 15KV a na zdjęciu jest sonda wcz do 1Ghz meratronik która ma max napięcie pracy chyba 60V, i dodam że na niej nie pisze że jest na wysokie napięcie, więc nie wiem skąd on to wziął, mam nadzieję że ci co licytują wiedzą co kupują w przeciwieństwie do sprzedawcy.

janusz_k

Użytkownik "janusz_k" <Janusz snipped-for-privacy@o2.pl napisał w wiadomości news:mdfr4n$ck0$ snipped-for-privacy@speranza.aioe.org...

Na zdjęciu wyraźnie widać MAX 15V. :-)

Reply to
nom

W dniu 2015-03-07 o 22:57, nom pisze:

Faktycznie teraz zobaczyłem ten napis rózowy, co nie zmienia tego co napisałem wcześniej.

Reply to
janusz_k