TDA7294 - coś nie tak

Witam,

Poskładałem wzmacniacz stereo 2xtda7294. Pracują w standardowym układzie jak z pdfa. Proszę o jakieś rady, wskazówki, bo wzmacniacz nie działa jak trzeba - prawie w ogóle nic nie wzmacnia, zrobiłem pomiary i wyszło, że wzmocnienie wynosi około 1 (sinus 1 KHz). Do tego nieźle się grzeje, czy to normalne? Po paru minutach pracy radiatory (dośc spore) są ciepłe, a sam układ ma z 50, 60 stopni (można go dotknąć, ale po chwili zaczyna parzyć). Zasilanie jest +- 25V (2x20V 3A). Jest jeszcze problem, że po podłączeniu sygnału z karty dźwiękowej komputera słychać szum, ale to drugorzędna sprawa (problem źle połączonych mas?). Jutro zrobię dokładniej zbadam, czy nie ma gdzieś błędu na płytce (korzystałem z

Dziękuję i pozdrawiam.

Reply to
Łukasz Góralczyk

wyglada na to ze sie wzbudza.. cos mase zle poprowadziles ...jakas petla sie tworzy, albo polaczyles masy ne ina zasilaczu, tylko np kolo wejscia..

Reply to
greg

Ech... sprawdzę jeszcze raz, wszystkie przewody łączą się przy zasilaczu (na kondensatorach konkretnie), każdy moduł ma osobne przewody. Dzisiaj grzebałem przy nim, bez skutku. Sprawdziłem płytkę i wszystkie połączenia - jest jak trzeba. Muszę przyznać, że to co słychać, nie za głośno, jest o niebo lepsze od dźwięku ze starego wzmacniacza Kleopatra. Jakiś pech mnie prześladuje, a to ten wzmacniacz, a to komputery - pojawiają się takie uszkodzenia, których nie mogę wykryć.

Reply to
Łukasz Góralczyk

Użytkownik "Łukasz Góralczyk" snipped-for-privacy@goraNOSPAMlczyk.com napisał w wiadomości news:cvo7ir$6t2$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

ale wiadomo, w sumie zrobilem na tda 7250 i jestem z tego bardzo zadowolony gda pieknie bez szumow itp

Reply to
nuclear