ATMega328 SPI problem.

Hey.

No więc mam procek ATMega328 moduł WiFi oraz bibliotekę, która go obsługuje. Biblioteka jest raczej działająca bo inni jej używają bezproblemowo. ATMega328 jest zasilana napięciem 5V, WiFi 3.3V więc do konwersji poziomów logicznych używam CD4050. ATMega328 po zainicjalizowaniu SPI, wysyła jakieś dane do WiFi celem jego skonfigurowania. WiFi odpowiada (obserwuję to na oscyloskopie). Transmisję z WiFi mogę zaobserwować kiedy połączenie do MISO w ATMedze jest rozwarte. Problem jest w tym że na pinie MISO w ATMedze mam cały czas "dziwny" stan wysoki (4.5V). Wygląda więc na to że to w ATMedze jest coś nie tak z odbiorem danych na pinie MISO. Jak można sprawdzić poprawne skonfigurowanie SPI? (używam przecież gotowej biblioteki i wszystko powinno być ok), czy jakieś ustawienia w FUSEBIT mogą mieć na to wpływ? Proszę o jakieś sugestie.

Pozdrawiam.

Reply to
Janek B.

Masz odpowiednio poustawiane kierunki portów? Nie zdając się na wymuszenie przez ustawianie spi jako master? Pin SS masz zdefiniowany jako wyjście?

Pozdrawiam

Marek

Reply to
Marek Wodzinski