Mikroprocesor 8080

Ministerstwo Propagandy

Witam

U mnie na półce w temacie 8080 stoi "Układy mikroprocesorowe 8080/8085 w modułowych systemach sterowania" Pieńkosz, Moszczyński, Pluta WKił Warszawa 1988. Okładka czarna, twarda i płócienna ale z tego co pamiętam miała obwolutę. Nawet na torturach sobie nie przypomnę jakiego koloru. Może to i to? Pozdrawiam.

Paweł Sujkowski

Reply to
Paweł Sujkowski
Reply to
Sylwester Łazar
Reply to
Sylwester Łazar

Pan Sylwester Łazar napisał:

Mogę tylko podtrzymać ducha poszukiwań i potwierdzić, że to wszystko nie są halucynacje. Też pamiętam książkę w białej miękkiej okładce na temat procesora Intel 8080. Wydana pod koniec lat siedemdziesiątych. Miałem, kupiłem, ale komuś oddałem, więc nic więcej nie mam do dodania.

Może też w ten sposób poszukaj, np.:

Michał Lankosz

Kwadraciki to popularny motyw był ;) tylko kolory nie pasują:

Nic innego nie znalazłem :)

morghul

morghul
Reply to
Sylwester Łazar

Dnia 2013-08-01, o godz. 10:26:17 Sylwester Łazar snipped-for-privacy@alpro.pl napisał(a):

Może:

*pol?/tmikroprocesor/tmikroprocesor/1%2C31%2C41%2CB/frameset&FF=tmikroprocesory+i+mikrokomputery+8080&1%2C1%2C ewentualnie:
*pol/?searchtype=t&searcharg=mikroprocesor&searchscope=5&sortdropdown=c&SORT=D&extended=0&searchlimits=&searchorigarg=tmikroprocesor

Pozdrawiam MM

Reply to
Maciej Milinkiewicz

Już szukałem w tej bazie. Nic tam takiego nie widzę. Nie do wiary. Kupiłem tę książkę chyba w księgarni technicznej na ul. Paderewskiego w Poznaniu w 1985 roku jeśli dobrze pamiętam. Raczej nie było tam żadnych skryptów i lokalnych wydawnictw PX(x) To było chyba typowe wydawnictwo PWN czy PWKiŁ. Książka była bardzo solidnie napisana, współczesnym językiem, czytelnie i prosto. Okładka kartonowa, miękka. Chyba była szyta i klejona, więc kartki nie wypadały. Ja byłem w podstawówce i czytałem to bez problemu i ze zrozumieniem. Wynika z tego, że z Jarkiem mieliśmy wyjątkowe szczęście ją posiadać. Ja swoją pożyczyłem uczniowi i już nie oddał :-( Może za parę lat zadzoni, jak to przeczyta - była podpisana :-) S.

Reply to
Sylwester Łazar

Może to ta ? Wygląd spełnia warunki tylko temat nie za bardzo :)

Albo ta. Ma przynajmniej kwadraty.
Pozdr. PK.

Sylwester Łazar

Dnia Thu, 1 Aug 2013 10:26:17 +0200, Sylwester Łazar napisał(a):

ksiazki nie kojarze, ale autora byc moze podpowiem: Piotr Misiurewicz.

Moze w jakiejs bibliotece znajdziesz, np

Albo paru innych

Sylwester Łazar

Dnia Fri, 2 Aug 2013 23:13:38 +0200, Sylwester Łazar napisał(a):

W/w jest z 1983, pozycje w niej wymienione musza byc wczesniejsze, a ty sie pytales o 1985 - to nie to. Ale w katalogach bibliotecznych pewnie sie znajdzie.

Nie śledziłem wątku, więc to może być powtórka lub całkowite pudło:

Okładką się nie sugeruj, gdyż w kolejnych wydaniach czasem były zmieniane.

Reply to
stary grzyb
Reply to
Sylwester Łazar